Zag ik nou mrbbs ook in dat filmpje rondlopen?

Ik...….misschien.Ja, wie koopt hier mogelijk buiten mezelf en Andre?
Ga je helemaal niet kunnen vergelijken met bovenstaand. Je moet de wagen gebruiken waarvoor hij is gemaakt. Occasionele trackday gaat nog, maar de auto gaat vooral uitblinken op kleine landweggetjes, whatever de omstandigheden.MarkS schreef: 13 jan 2020, 21:06 ... en dan geef ik hem (Andre) groot gelijk ... ben ook wel in de markt voor iets leuks (vanaf 2021) ... je kunt je vriendin ermee op pad sturen, zelf de omgeving onveilig maken en een trackday doen ... los vd aanschaf lijken me de running costs het issue niet ... dus alleen nog even afwachten hoe hij echt rijdt en overeind blijft als de concurrentie bestaat uit Porsche Cayman/Boxster, Lotus Elise, BMW Z4 ...
en in de grindbak
Vrees het ergste voor de NL prijs dan.Kadett schreef: 14 jan 2020, 03:31 Er komt trouwens een nieuwe GT86 maar dan met een 2.4 blox van Subaru met 260 pk en 375nm.
Nieuw zou ik hem niet zo snel kopen, dit ivm de normaal gesproken snelle afschrijving bij een nieuwe auto. Geldt bijvoorbeeld ook voor de nieuwste Civic Type R (FK8). Ben je al snel nieuw 65K kwijt en dat vind ik veels te veel geld voor zo'n auto. 2e hands prijzen vind ik dan meer te pruimenMarkS schreef: 13 jan 2020, 20:53 Ik lees net dat hij onder de 55K gaat kosten hier in NL ... wie weet ... DF forum proefrit uitje?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten