Ach, zo heb ik wel eens een e36 m3 sperdiff (nieuw opgebouwd) van een e36 325i eronder laten zitten. De auto voor nog geen 2k verkocht aan iemand die er een "showauto" van ging maken.JdBn schreef: ↑18 dec 2019, 14:56Leuk als je zoiets doet en er later achterkomt dat je voor 5k+ aan onderdelen verzopen hebt Die clams zijn ook nogal prijzig toch?
Ik heb nog steeds spijt dat ik een paar jaar terug de PBS cilinderkop niet gekocht heb die op Marktplaats stond voor de A112 Abarth. Ik kan/kon er niet echt iets mee (want vereist zowat complete rebuild met dubbele webers, andere zuigers etc wat ik nog niet van plan ben) maar voor 600,- echt een koopje in vergelijking met wat er gebruikelijk voor gevraagd wordt, namelijk 1500-2000 áls ze uberhaupt al 2ehands aangeboden worden
Überhaupt een 325i voor minder als 2k wegdoen, helemaal m3 uitgevoerd. Zelfs de alcantara vaderstoelen erin.
Of 2delige AC-Schnitzers voor driften gebruiken, tot de velg toe afraggen en met 1 velg stoeprand meepakken (behoorlijk krom) om erachter te komen dat zo'n setje nog 4k doet.