Zo is het maar net, of een betere verdeling binnen Europa maar ook dan zal het een keer overlopen. Heel Afrika kan niet in Europa wonen of wel?Elise schreef: 18 dec 2019, 09:12Voordat Mike beticht wordt van racisme, zijn opmerking "Grenzen dicht" is namelijk gericht op het stikstof probleem.Gijzert schreef: 18 dec 2019, 08:52Bijzondere conclusie als ik dit bericht lees.Mike R32 schreef: 17 dec 2019, 20:14 Grenzen dicht!
https://www.ad.nl/binnenland/hooglerare ... ~ad2909e7/
Als we die immigranten niet hebben, hoeft er minder gebouwd te worden en is dat de oplossing voor het stikstof probleem![]()
![]()
Nederland gaat naar de haaien
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Re: Nederland gaat naar de haaien
- Luco
Tuurlijk wel, gewoon de mijnen weer open.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Land- ??

- Luco
Bananenrepubliek
-
Bananenmonarchie

- 350 Z
Zolang mensen steeds maar weer opmdezelfde kliek stemmen veranderd er niks. Dit zal pas gebeuren indien PVV en FvD samen meer dan 75 zetels krijgen. Ofwel geef ze eens een kans.
- Luco
Haha dan nog veranderd er niks want dan hebben ze ook andere belangen en de PVV is zo links als wat, behalve wat betreft immigratie.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik hoef écht geen PVV en bij Baudet is 't me ook veel te stil. Jammer.
Maar zo kén 't ook niet langer. VVD moet verrechtsen en ophouden met die linkse troetel onzin en paniek.
Maar zo kén 't ook niet langer. VVD moet verrechtsen en ophouden met die linkse troetel onzin en paniek.
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Eens maar VVD blijkt ook echt geen optie meer te zijn...
-
Stop de vertrutting:)
Al ben ik zéker geen man die vrouwen nafluit en sist en insinueert(ik vind t nogal Neanderthaler gedrag) vind ik dit wel 'goed' fwiw voor wat wij als Male Chauvinist Pigs de laatste jaren over ons heen hebben gekregen. De man in kwestie(Everon nogwat) is een lul.
https://www.ad.nl/rotterdam/rotterdams- ... ~a8672612/
Al ben ik zéker geen man die vrouwen nafluit en sist en insinueert(ik vind t nogal Neanderthaler gedrag) vind ik dit wel 'goed' fwiw voor wat wij als Male Chauvinist Pigs de laatste jaren over ons heen hebben gekregen. De man in kwestie(Everon nogwat) is een lul.
https://www.ad.nl/rotterdam/rotterdams- ... ~a8672612/
-
En dan is Jules Deelder ook nog overleden..
-
VVD lekker links laten liggen, lijkt me een veel betere oplossing.Robin schreef: 19 dec 2019, 10:05 VVD moet verrechtsen en ophouden met die linkse troetel onzin en paniek.
-
Krijg de tering.
-
De Nachtburgemeester van Rotterdam. RIP...
Vorige maand werd hij 75.
https://www.ad.nl/rotterdam/jarige-jule ... ~a7b6174e/
M'n ouweheer(bijna 75) zegt net: Dat hij nog leefde , die man was elke dag high:)
Vorige maand werd hij 75.
https://www.ad.nl/rotterdam/jarige-jule ... ~a7b6174e/
M'n ouweheer(bijna 75) zegt net: Dat hij nog leefde , die man was elke dag high:)
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
-
Zoals ik hier al eerder heb aangegeven, mijn stem gaat naar een partij die voor een Nexit is, de rest van het partijprogramma komt voor mij op de 2e plaats.
-
Als onafhankelijk Nederland kun je 't op dit moment in deze Zeitgeist het wel schudden ben ik bang....
hadden we de koloniën nog maar:)
- WJ
Hahahha ja en dan innoveren toch, want dat maakt de handel daarna zoveel makkelijker toch?Elise schreef: 19 dec 2019, 10:49Zoals ik hier al eerder heb aangegeven, mijn stem gaat naar een partij die voor een Nexit is, de rest van het partijprogramma komt voor mij op de 2e plaats.Jan Terwolde schreef: 19 dec 2019, 10:41Wat wel is meer het probleemElise schreef: 19 dec 2019, 10:35
VVD lekker links laten liggen, lijkt me een veel betere oplossing.
Hahahaha
-
Eensch WJ. Jammergenoeg:)
Want ik vind EU zoals t nu gaat vre-se-lijk bezig.
Want ik vind EU zoals t nu gaat vre-se-lijk bezig.
-
Hahahahaha, lekker in de EU blijven want dat is zo goed voor onze handel.....maar via de achterdeur vliegt het geld naar al die knoflookvreters en exporten we onze WW naar PolenWJ schreef: 19 dec 2019, 10:53Hahahha ja en dan innoveren toch, want dat maakt de handel daarna zoveel makkelijker toch?Elise schreef: 19 dec 2019, 10:49Zoals ik hier al eerder heb aangegeven, mijn stem gaat naar een partij die voor een Nexit is, de rest van het partijprogramma komt voor mij op de 2e plaats.
Hahahaha

-
Het gaat ook zo verdomd slecht in Noorwegen....oh wacht.....Robin schreef: 19 dec 2019, 10:52 Als onafhankelijk Nederland kun je 't op dit moment in deze Zeitgeist het wel schudden ben ik bang....
-
Hebben nooit in EU gezeten en hebben geen Euro, maar NOK. Da's een andere chronologie.
-
Kennis van mij heeft een MKB fietsenzaak. Laat z'n 'eigen label' fietsen maken in China. Grote fabrikanten hebben over de hele wereld toeleveranciers, die maken gewoon de rekensom waar het het goedkoopst is. Of je bedrijf nou klein of groot is, het wel of niet hebben van een EU weerhoud bedrijven niet om te handelen buiten eigen grenzen. Het is niet dat die kennis van mij denkt: nou, wat een gedoe die handel in China, ik laat m'n fietsen wel in Slovenië maken.
Als consument is mijn wereld ook veel groter, ik bestel en betaal ook rustig dingen met 1 klik in Amerika of China. Het enige waar ik het aan merk is dat het iets langer onderweg is en er eventueel wat douanekosten bij komen. Maar die afweging is simpel te maken en niet anders als bovengenoemde bedrijven.
Vroeger was dat anders, barrières in communicatie, valuta wisselen, gedoe met betalingen etc. Nu met internet is alles veel makkelijker. Ik vind dat de tijd, met dankzij internet en digitaal betalen, het hele 'we moeten één unie worden' ingehaald heeft.
Als consument is mijn wereld ook veel groter, ik bestel en betaal ook rustig dingen met 1 klik in Amerika of China. Het enige waar ik het aan merk is dat het iets langer onderweg is en er eventueel wat douanekosten bij komen. Maar die afweging is simpel te maken en niet anders als bovengenoemde bedrijven.
Vroeger was dat anders, barrières in communicatie, valuta wisselen, gedoe met betalingen etc. Nu met internet is alles veel makkelijker. Ik vind dat de tijd, met dankzij internet en digitaal betalen, het hele 'we moeten één unie worden' ingehaald heeft.
-
Precies, Noorwegen zit niet in de EU en red zich prima, maar Nederland zou het als onafhankelijk land wel kunnen schudden?Robin schreef: 19 dec 2019, 11:08Hebben nooit in EU gezeten en hebben geen Euro, maar NOK. Da's een andere chronologie.
Binnenkort gaan we meemaken hoe de Engelsen het doen als ze uit de EU zijn....
-
Noorwegen heeft geen EU geschiedenis/cultuur en aanverwante. Noorwegen stikt van de olie en dergelijke, heeft weinig andere industrie en er woont bijna niemand behalve wat schaatsers:) NL wil van 't gas....Elise schreef: 19 dec 2019, 11:17Precies, Noorwegen zit niet in de EU en red zich prima, maar Nederland zou het als onafhankelijk land wel kunnen schudden?
Binnenkort gaan we meemaken hoe de Engelsen het doen als ze uit de EU zijn....
UK is natuurlijk even een wat grotere natie dan NL.
Ik snap jouw punt en in m'n hart wil(de) ik ook uit de EU, maar NL staat niet sterk genoeg ben ik bang...