Ik heb nu voor de 2e keer remschijven van Zimmerman ( sport geperforeerde ) gemonteerd maar niet naar tevredenheid. De eerste keer 2018 vlak voor onze vakantie naar Spanje met onze caravan van 1900 kg, remde prima maar op de terug reis merkte ik al dat ze begonnen te trillen bij het remmen, na 6000 km een paar weken later nadat het zo erg werd dat je niet meer normaal kon remmen, heb ik ze voor garantie opgestuurd naar de fabrikant. ( heb er zolang de oude weer opgezet ) na 7 maanden heen en weer gesteggel antwoord : geen garantie, zouden niet goed schoongemaakt zijn bij de montage en roest vorming op de pasvlakken. Nou je mag van mij aannemen dat ik heel goed weet hoe het gemonteerd moet worden . Intussen voor alle zekerheid ook de voorste draagarmen vervangen.
Toch weer nieuwe besteld met bijbehorende remblokken en ook nu vlak voor onze vakantie gemonteerd. Eerder heb ik geen tijd i.v.m. al die caravans.
Alles weer perfect , doch op de terug weg uit Kroatië begon het feest weer opnieuw.
Heeft iemand toevallig ook zulke klachten gehad of heeft nog advies?
Ik denk er nu over om de schijven te laten afdraaien.