JP schreef: 25 nov 2019, 22:42
Jammer dat de Focus afviel. Dashboard valt me best tegen tov de Golf. Al verbruikt de Focus met 182pk al snel 1:10. Dat zal je met de 150pk TFSi makkelijk de 1:18 halen.
Momenteel rijd ik gemiddeld 1:17 met de 2.0tdi, verwacht daar niet bij in de buurt te komen met de 2.0tfsi (190pk)
vester86 schreef: 26 nov 2019, 11:02
vanaf januari eens kijken of ik je zie rijden

mooie aanwinst, feli
Waar kom je zelf vandaan? Ik woon nu nog in Nijmegen maar verhuis februari/maart volgend jaar naar Haps. Rijd vooral veel A73 naar afslag Venray en weer terug.
Kadett schreef: 26 nov 2019, 12:39
Auto met 150k km al versleten?
Versleten is natuurlijk een groot woord. Sterker nog, durf er geld op te zetten dat 'mijn' Golf er beter uit ziet dan 80% van de auto's op de weg met de helft van de kilometers, zowel in- als exterieur. Maar bij ons bedrijf is dit wel zo'n beetje het wisselinterval.
Fedmas schreef: 26 nov 2019, 19:47
Mooie keus! Volgens mij zijn jij en ik op DF de enige met een 8V FL A3, maar dat weet ik niet zeker. (Ik heb de 150pk S Edition (ofja, ik lease 'm)).
Welke kleur en uitvoering is jouwe? Ik krijg dus een nanogrijze, met zwarte grill, spiegelkappen, raamlijsten en dakrails. Ook de logo's worden zwart en ben nog aan het kijken naar zwarte uitlaatsierstukken. Tevens zijn de ruiten als het goed is getint vanaf de B-stijl. Deze wielen komen eronder: