Klopt, ik vind uiterlijk vertoon aan iets wat (voor mij) veel geld is inderdaad belangrijk. Maar vermogen en rijgedrag nog altijd belangrijkerRobin schreef: 16 nov 2018, 12:04In het algemeen staat Baboulah voor 'velen' hier bekend als 'n beetje enfant-terrible, alles voor de show qua auto's, al heb ik dat totaal niet, laat die jongen toch 'z'n ding doen' ik vind 't gewoon prima.
ahh dus als je een keer van de vrouw des huizes naar de Jumbo mag ipv de Aldi doe je trots een extra rondje met de boodschaptassen in je hand?Baboulah schreef: 17 nov 2018, 22:24Klopt, ik vind uiterlijk vertoon aan iets wat (voor mij) veel geld is inderdaad belangrijk.Robin schreef: 16 nov 2018, 12:04In het algemeen staat Baboulah voor 'velen' hier bekend als 'n beetje enfant-terrible, alles voor de show qua auto's, al heb ik dat totaal niet, laat die jongen toch 'z'n ding doen' ik vind 't gewoon prima.
Haha, dat zal mij echt een worst weten waar ik mn boodschappen haal, als ze maar cheap zijn zodat ik meer "carmoney" overhoudAuke M535i schreef: 18 nov 2018, 10:00ahh dus als je een keer van de vrouw des huizes naar de Jumbo mag ipv de Aldi doe je trots een extra rondje met de boodschaptassen in je hand?
Why am I not surprised ??
Gebruikers op dit forum: Kadett, Mark 320iS, MartijnGizmo, ron36, sebas16v, StefanW, Ti-Tourist (Erik) en 14 gasten