Ah net als sex dus.JP schreef: 15 nov 2019, 14:10 Ach als het eenmaal gedaan hebt is het speciale eraf. RVV bijvoorbeeld, reed vroeger 300km/h met zijn M5. Nu doet hij dat op de racefiets.

Ah net als sex dus.JP schreef: 15 nov 2019, 14:10 Ach als het eenmaal gedaan hebt is het speciale eraf. RVV bijvoorbeeld, reed vroeger 300km/h met zijn M5. Nu doet hij dat op de racefiets.
Mooie dag was dat!Bram schreef: 15 nov 2019, 22:56 Heb eens meegereden met de Corvette van Cor, tijdens de beruchte CBR waarbij de Hermandad ons inclusief helicopter opwachtte.
Toen de 315 of 325 aangetikt, ik vond het in ieder geval wel hard zat. M’n Impreza ging niet harder dan 280/285, denk dat mijn M3 niet heel veel verder komt?
Waren ze in 2008 toch ook niet van gediend.Erik schreef: 17 nov 2019, 22:33 Ik stond toen met die CBR op een viaduct en geloof me dat was echt gigantisch gaaf![]()
Heb met mijn M5 ontelbare keren de 300 aangetikt in de 100.000km autoBahn die ik ermee heb weg getikt, eerlijk gezegd was het allemaal niet zo spannend en bijzonder moet ik eerlijk zeggen. Kan me goed voorstellen dat dat andere koek is in een Vette of een Porker. In groepsverband zou ik het niet zo snel doen trouwens, houden ze in D ook helemaal niet van, en wat dat aan gaat zijn tijden helaas echt veranderd.
tomgtr schreef: 18 nov 2019, 17:38 . . . . . . heeft de groep verlaten
. . . . . . heeft de groep verlaten
![]()
Een stuk waar we in de gaten gehouden werden dat we niet samen gingen. Gassen mocht overal alleen niet met zijn allen tegelijk.Luco schreef: 18 nov 2019, 19:03tomgtr schreef: 18 nov 2019, 17:38 . . . . . . heeft de groep verlaten
![]()
![]()
![]()
De CBR waar ik bij ben geweest kregen we toch politiebegeleiding en een stuk aangewezen waar we mochten gassen.
Ik kwam ongeveer 100km/h tekort
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Marc Sierra en 7 gasten