http://www.dumpert.nl/mediabase/17704/5 ... index.html
Inderdaad zeg, ik heb er wel vaker van en over gehoord, maar als je het ziet in de praktijk dan dringt het toch wel dieper door, tjonge wat een mentaliteit zeg, en hij heeft nog een vriendin ookNiels schreef:Gelukkig zijn er ook nog mannen die precies begrijpen wat een vrouw zoekt.........ze willen zo kort mogelijk.....![]()
Briljant man :!: Gewoon schaamteloos aso
Ik heb dus 2 dochtertjes, 1,5 en 3,5.. het is allemaal nog ver weg maar inderdaad ik kan me er nu al een beetje zorgen om maken. verhalen die je hoort over loverboys, misbruik, cybersex etc. zijn ook niet de meest vrolijke verhalenben blij dat ik geen (kids) dochters heb, ik zou me dood ongerust maken
Ach, als je zelf maar nuchter bent. Meeste jonge meisjes kunnen behoorlijk naief zijn. Belangrijkste is dat je dochtertjes straks niet met de verkeerde personen omgaan lijkt me. Meisjes laten zich makkelijk beinvloeden..zeker als 'de rest' ook iets doet.Rico v Velzen schreef:Ik heb dus 2 dochtertjes, 1,5 en 3,5.. het is allemaal nog ver weg maar inderdaad ik kan me er nu al een beetje zorgen om maken. verhalen die je hoort over loverboys, misbruik, cybersex etc. zijn ook niet de meest vrolijke verhalenben blij dat ik geen (kids) dochters heb, ik zou me dood ongerust maken
haha Rico toch.Rico v Velzen schreef:Tom ze moeten zich eerst voorstellen bij mij, dan pak ik hem bij de kloten, even flink, zeg maar tranen werk :twisted: gedraagt ie zich dan is het even een week op de tanden bijten... wil die niet luisteren dan gaat ie de rest van zijn leven zonder kloten verder.. :twisted:
Ik heb 2 zoons, waarvan eentje net 17 is, belangrijkste is, om overal over te praten en weten met wie ze omgaan. Vrienden komen bij ons ook regelmatig over de vloer, voor een avond pokeren of PESSEN op de PS2. Dat de jeugd anders denkt en doet als zijn ouders is van alle tijden. Sommige dingen wil je niet weten, zoals mijn ouders dat ook niet wilde weten. Gevaren lijken idd groter, maar vergeet niet dat kids er mee opgroeien. Alles draait om communicatie. Onze oudste zoon vertelde dus ook braaf vorig jaar dat hij HET voor het eerst had gedaanSander Spoolder schreef:haha Rico toch.Rico v Velzen schreef:Tom ze moeten zich eerst voorstellen bij mij, dan pak ik hem bij de kloten, even flink, zeg maar tranen werk :twisted: gedraagt ie zich dan is het even een week op de tanden bijten... wil die niet luisteren dan gaat ie de rest van zijn leven zonder kloten verder.. :twisted:
Ik zal even een verhaaltje vertellen van twee meisjes (tweelingen) hier op et dorp. Ik ken de ouders goed en zijn regelmatig samen op vakantie geweest. Meisjes zijn inmiddels 14/15 en altijd keurig gekleed en spreken iedereen met U aan. Gaan niet met vreemde jongens om en gaan nauwelijks uit/stappen.
Nu werd ik vorige week opgebeld door de vader, of ik misschien even langs kon komen.
Wat blijkt, man heeft een cd-rom thuis gestuurd gekregen waarop een filmpje te zien is waarop allebei zijn meisjes een groep jongens oraal bevredigen etc.
Nu wil ik absoluut niet beweren dat jou dochters hetzelfde lot wacht!! begrijp me niet verkeerd. Ik wil alleen maar aangeven dat meisjes geen jongens of loverboys nodig hebben om de 'fout' in de gaan.
Ze verklaarden dat alle meisjes bij hun in de klas het deden, en dat ze zo benieuwd waren hoe het was etc.
Dit zou het enige moment zijn waarop ik misschien minder bij zou zijn om vader te zijn van een dochter.
haha 8)Niels schreef:Nou vraagt iedereen zich wel af waarom nu jij erbij werd geroepen Sander![]()
Tja dochters hebben......ik kan me er iets bij voorstellen als ik zo'n grapjas zie![]()
belangrijk is dat alles bespreekbaar is lijkt me. Als dat zo is dan hadden deze meisjes misschien eerst wel eens bij mams aangeklopt wat die vorm van sex inhoud o.i.d, een vraag gesteld of een opmerking gemaakt (absoluut niet veroordelend naar de ouders toe). Mijn ouders pikten dat er altijd meteen uit als ik weer eens een (stoer) verhaal had gehoord en dan met diplomatieke (dacht ik destijds..) vragen peilde wat het nu allemaal inhield....
whehehe neeh neeh neeh ..Rico v Velzen schreef:Eh nog 1 vraag aan Sander, die vader is toch niet toevallig de directeur van Bert Story hé ? :twisted:
Sander Spoolder schreef:
En neeh, het was geen slikken, maar één van de meisjes heeft nog zeker een week last van der oog gehad
:twisted:
Gebruikers op dit forum: Bakker, Joost H., Martijn_bmw, timm, tomgtr en 27 gasten