Airbox soundje..... :D
Airbox soundje..... :D
alweer een oud filmpje , maar hier hoor je goed hoe luid de airbox nu is met de happer in de kap....
geluid maar even harder.. weet het asociaal maar goed.... overschakelen naar 2 = VLAM uit uitlaat...
http://s31.photobucket.com/albums/c355/ ... 3581-1.flv
geluid maar even harder.. weet het asociaal maar goed.... overschakelen naar 2 = VLAM uit uitlaat...
http://s31.photobucket.com/albums/c355/ ... 3581-1.flv
- Jelmer850i
- GTRene
Klinkt goed Paul, en lef zo langs dat slootje with spinningwheels 8)
Maar euh, zei je niet laatst dat je pech had? schade door dat ongelukje met de Poes...
Heb je hem al weer klaar
ik hoop het voor je, en de Ring is gaaf om zelf te rijden maar sommige punten scary als je het niet gewend bent, en of alleen vlak asfalt zoals ik dat gewend ben...
Maar euh, zei je niet laatst dat je pech had? schade door dat ongelukje met de Poes...
Heb je hem al weer klaar

Kom op Reneetje, we kunnen wel een beetje sturen hoor...GTRene schreef:Klinkt goed Paul, en lef zo langs dat slootje with spinningwheels 8)
Heb je hem al weer klaarik hoop het voor je, en de Ring is gaaf om zelf te rijden maar sommige punten scary als je het niet gewend bent, en of alleen vlak asfalt zoals ik dat gewend ben...

Ja auto staat nu stil.. bumper is ervoorweg, en carbonnen Schnitzer lip is kapot.. volgende week komt de expert.. krijg alles vergoed... en heel misschien gaat ie wel WEER een ander kleurtje krijgen..
Staan in ieder geval wat veranderingen op het menu........
- GTRene
Goed te horen dat je alles vergoed krijgt, hebben ze de eigenaar dan? of via 1 of ander fonds..?
eneuh veranderingen? 8) ben benieuwd wat, en ook naar de eventuele nieuwe kleur...toch geen diep orangemetallic and black wheels ofzoiets?
succes in elk geval met de opbouw en veranderingen...ook vermogen?
eneuh veranderingen? 8) ben benieuwd wat, en ook naar de eventuele nieuwe kleur...toch geen diep orangemetallic and black wheels ofzoiets?

succes in elk geval met de opbouw en veranderingen...ook vermogen?
- Sander S.
Thx.. Elmar heeft genoeg herrie in de Viper.... dus lekker rustig & stil in de ///M
Doe ik een blokje om savonds laat dan krijg ik meestal een sms of 2 van bekenden die me horen.... altijd leuk, waking up the neighbours... zal binnenkort even wat nieuwe videootjes maken, want dit is nog niets..
eerste nieuwe voorbumper, spuiten, interieur, kooi andere kleur etc... dan nieuwe vids!
Thx from the complimentjes..

Doe ik een blokje om savonds laat dan krijg ik meestal een sms of 2 van bekenden die me horen.... altijd leuk, waking up the neighbours... zal binnenkort even wat nieuwe videootjes maken, want dit is nog niets..
eerste nieuwe voorbumper, spuiten, interieur, kooi andere kleur etc... dan nieuwe vids!
-
Paul, gozer! Wat dacht je ervan om eens mee te gaan naar een tunnelrun?Paul schreef:Thx.. Elmar heeft genoeg herrie in de Viper.... dus lekker rustig & stil in de ///M![]()

De DF-orde-van-airboxfappers (Dat wil zeggen Pol en ik) vind namelijk dat je daar niet meer omheen kan nu.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- frank de jonge
- Jan Visser