Daarnaast ken ik best wel een aantal erg geschikte bewoners, dus het hoeft niet

Zit ook een mooie voetbalclub ...Booooh schreef: 08 nov 2019, 12:55 Bizar, maar het verbaast mij ook weer niet, heb dezelfde ervaring gehad met de Nissan dealer (High Perfomance Centre) in Amsterdam, ben echt niet de moeilijkste in de omgang maar de veelal hoofdstedelijke arrogantie droop er bijna vanaf, was daar eigenlijk wel heel snel klaar mee.
Daarnaast ken ik best wel een aantal erg geschikte bewoners, dus het hoeft niet, misschien is het in het autowereldje wel een beetje normaal daar ...
To be fair, was ik zo verbaasd dat ze sowieso gingen vervangen dat ik gewoon heb gezegd 'SUPER! Wanneer wil je de auto hebben?'.vester86 schreef: 08 nov 2019, 14:26 bizarre wending, maar goed dat het zo wordt opgelost. dikke![]()
wat gaan ze precies vervangen? schijven/blokken/evt zelfs klauwen?
lijkt me wel, schijven vervangen met oude blokken is gegarandeerd nieuwe ellende.
En als ze nou alleen blokken doen, maar geen schijven...of zeg ik nou iets raars? Zoiets las ik ook ergens op een of ander Engels forum.Martijn_bmw schreef: 08 nov 2019, 15:57lijkt me wel, schijven vervangen met oude blokken is gegarandeerd nieuwe ellende.
Dat kan uiteraard wel, alleen ik reageerde op Arthur dat alleen schijven "niet kan"///Joost schreef: 08 nov 2019, 16:11En als ze nou alleen blokken doen, maar geen schijven...of zeg ik nou iets raars? Zoiets las ik ook ergens op een of ander Engels forum.Martijn_bmw schreef: 08 nov 2019, 15:57lijkt me wel, schijven vervangen met oude blokken is gegarandeerd nieuwe ellende.
Nee, dit is al langer bekend (aldus BMW Woerden). Mijn ervaring is echt dat ze doen alsof maar je niet écht willen helpen bij BMW A'dam.Emi schreef: 08 nov 2019, 17:50 Het zou misschien kunnen dat BMW Amsterdam op dat moment nog niet wist dat de remmen volledig trillingsvrij kunnen zijn?
Ik vraag dit omdat ik vanmiddag bij Breeman BMW was. Daar vertelde een medewerker dat hij een een maand of wat geleden met een groep collega's van BMW dealers door BMW M GmbH was uitgenodigd om naar Ascari te komen om in de M8 te rijden. Het viel de Breeman medewerker op dat de remmen van de M8 trilden en toen hij daar iets over vroeg, vertelde BMW M GmbH dat dat zo hoorde.
Misschien hoort het nu niet meer zo omdat er een oplossing is gevonden?
Als je op een circuit gaat knallen met een auto, de remmen flink op hun donder krijgen en hem daarna stilzet. Dan krijg je bijna met alle remmen last. Wellicht dat dat hier ook gebeurd is. Zelf ook een keer gehad toen ik nog met een jaarkaart op de Nürburgring reed. 8 rondjes gereden en bij een baansluiting de auto meteen op de parkeerplaats gezet. De Brembo remschijven konden dat niet aan en daarna had ik last van trillende remmen. Nieuwe schijven en blokken erop en sindsdien reed ik altijd een rondje rustig uit, voordat ik hem parkeerde. Nooit meer last van gehad.Emi schreef: 08 nov 2019, 17:50 Ik vraag dit omdat ik vanmiddag bij Breeman BMW was. Daar vertelde een medewerker dat hij een een maand of wat geleden met een groep collega's van BMW dealers door BMW M GmbH was uitgenodigd om naar Ascari te komen om in de M8 te rijden. Het viel de Breeman medewerker op dat de remmen van de M8 trilden en toen hij daar iets over vroeg, vertelde BMW M GmbH dat dat zo hoorde.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], EmielS60, Mark 320iS, Sabberjoch, Thomas H en 12 gasten