[19-9-2007] DF vrijrijden @ CPZ deel II
-
Re: CPZ
Was jij ook op de CBR? Dat je zo uitgeslapen was en daarom vroeg terug ging?Aiko schreef:Na een tip van Jeroen W, schrijf ik me bij deze ook in voor 4 uur.
Aiko - Nissan 350Z

*edit*
Nee ben er al achter, dat was een andere 350Z

- DownforceJan
Re: [19-9-2007]DF vrijrijden @ CPZ deel II?
GTRene schreef:Nieuwe ronde nieuwe kansen :twisted: @speedcars zelfde auto de Hartge Z3 coupe 5.0 maar met nieuwe onderdelenPeter Tunissen schreef:Zo ja, dan moeten jullie snel zijn.
Het zit namelijk zo; eigenlijk zou 08-08 de laatste kans voor ons zijn om CPZ af te kunnen huren.
Er lijkt echter nog een mogelijkheid te zijn om het circuit op 19 september tussen 13:00 en 17:00 af te huren. Dit is echter nog niet 100% zeker, er zijn meerdere huurders met interesse in die datum en als we hem vast willen leggen moeten we zo snel mogelijk zijn.
De huurprijs voor vier uur is vreemd genoeg (fors) hoger dan twee keer die voor twee uur, maar toch willen het niet gekker maken dan het al is; de prijs voor deelname zal dus €160 per auto zijn (kan dus evt. gedeeld worden met een bijrijder).
Helaas zijn er geen blokken van twee uur meer verkrijgbaar, maar we hoorden woensdag van verschillende mensen dat ze na 19:00 graag nog wel even doorgereden zouden hebben en vier uur is voor ons ook wat minder stress als er auto's met pech of schade afgevoerd moeten worden; in twee uur wordt dat allemaal wel erg krap en dan telt iedere minuut net iets harder.
Verder zal alles in grote lijnen weer hetzelfde werken als afgelopen woensdag, dus open pitlane systeem, helm ernstig aangeraden maar niet verplicht, bijrijders en toeschouwers toegestaan en vooral rekening houden met en respect hebben voor elkaar en elkaars materiaal.
Dit wordt echt de laatste kans om dit jaar nog met DF op Zandvoort te rijden!
Interesse? Zet je naam dan op de lijst hieronder (let op: we gaan ervan uit dat je dan ook daadwerkelijk komt, dus controleer eerst even of je die datum ook zeker kan):
1. Peter
2. Speedcars (Roel)
3. GTRene
4. Jan Ozephius
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
Wacht s.v.p. niet te lang, want als we die datum definitief willen maken, moeten we eigenlijk maandagmorgen al wel weten dat er voldoende animo voor is.
De betalingsgegevens e.d. volgen wel zodra we die datum definitief vast hebben kunnen leggen.stomme bout trilde er niet uit maar was afgeknapt blijkt nu mede door verkeerde schokdempers/tensioners van die multiriem...nu komt er een goede onder, maar eerts die M8 eruit zien te boren pffff word nog moeil;ijk op die plek, maar tis maar van de airco dus rijden kan weer.
- wimprezawrx
Re: [19-9-2007]DF vrijrijden @ CPZ deel II?
Jan Ozephius schreef:GTRene schreef:Nieuwe ronde nieuwe kansen :twisted: @speedcars zelfde auto de Hartge Z3 coupe 5.0 maar met nieuwe onderdelenPeter Tunissen schreef:Zo ja, dan moeten jullie snel zijn.
Het zit namelijk zo; eigenlijk zou 08-08 de laatste kans voor ons zijn om CPZ af te kunnen huren.
Er lijkt echter nog een mogelijkheid te zijn om het circuit op 19 september tussen 13:00 en 17:00 af te huren. Dit is echter nog niet 100% zeker, er zijn meerdere huurders met interesse in die datum en als we hem vast willen leggen moeten we zo snel mogelijk zijn.
De huurprijs voor vier uur is vreemd genoeg (fors) hoger dan twee keer die voor twee uur, maar toch willen het niet gekker maken dan het al is; de prijs voor deelname zal dus €160 per auto zijn (kan dus evt. gedeeld worden met een bijrijder).
Helaas zijn er geen blokken van twee uur meer verkrijgbaar, maar we hoorden woensdag van verschillende mensen dat ze na 19:00 graag nog wel even doorgereden zouden hebben en vier uur is voor ons ook wat minder stress als er auto's met pech of schade afgevoerd moeten worden; in twee uur wordt dat allemaal wel erg krap en dan telt iedere minuut net iets harder.
Verder zal alles in grote lijnen weer hetzelfde werken als afgelopen woensdag, dus open pitlane systeem, helm ernstig aangeraden maar niet verplicht, bijrijders en toeschouwers toegestaan en vooral rekening houden met en respect hebben voor elkaar en elkaars materiaal.
Dit wordt echt de laatste kans om dit jaar nog met DF op Zandvoort te rijden!
Interesse? Zet je naam dan op de lijst hieronder (let op: we gaan ervan uit dat je dan ook daadwerkelijk komt, dus controleer eerst even of je die datum ook zeker kan):
1. Peter
2. Speedcars (Roel)
3. GTRene
4. Jan Ozephius
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
Wacht s.v.p. niet te lang, want als we die datum definitief willen maken, moeten we eigenlijk maandagmorgen al wel weten dat er voldoende animo voor is.
De betalingsgegevens e.d. volgen wel zodra we die datum definitief vast hebben kunnen leggen.stomme bout trilde er niet uit maar was afgeknapt blijkt nu mede door verkeerde schokdempers/tensioners van die multiriem...nu komt er een goede onder, maar eerts die M8 eruit zien te boren pffff word nog moeil;ijk op die plek, maar tis maar van de airco dus rijden kan weer.

- DownforceJan
- wimprezawrx
Welkom, maar dat was voor 8-8-2007Jan Ozephius schreef:Goed gegokt.
Staat toch duidelijk dat dit de manier is om je aan te melden?
Als ik meer moet doen dan mijn naam op de lijst zetten, hoor ik dat graag.
Ben getipt door een van jullie forumleden. Lijkt me heel gaaf om met m'n GT3 een keer op Zandvoort te rijden. Moet toch eens ermee beginnen?

edit, ik heb het verkeerd...

- GTRene
welkom natuurlijk, maar volgens mij hebben we daar al een ander draadje van lopen met alleen de 19 sept datum, maar speedcars is nog niet terug maar akls je je daar ook ff inschrijft komt het er bij. ow...tis wel het goede draadje maar het oude inschrijf formulier/verhaal...
hier kom je straks bij op te staan als het goed is en krijg je een uitnodiging als ze alles rond kunnen krijgen:
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 057#134057
hier kom je straks bij op te staan als het goed is en krijg je een uitnodiging als ze alles rond kunnen krijgen:
- Sander S.
Is gewoon het goede topic hoor.Jan Ozephius schreef:Goed gegokt.
Staat toch duidelijk dat dit de manier is om je aan te melden?
Als ik meer moet doen dan mijn naam op de lijst zetten, hoor ik dat graag.
Ben getipt door een van jullie forumleden. Lijkt me heel gaaf om met m'n GT3 een keer op Zandvoort te rijden. Moet toch eens ermee beginnen?
Leuk dat je mee wilt doen. Stel je anders ook even voor.
- Peter Tunissen
Inderdaad, ik heb jullie er allebei hier bij gezet:
En zodra SpeedCars terug is van vakantie zal hij de 'mooie' lijst bijwerken.
En zodra SpeedCars terug is van vakantie zal hij de 'mooie' lijst bijwerken.

- duifjes.com
- Downforce Hans
- VLA
- Peter Tunissen
- GTRene
Heb ook nog iemand uitgenodigd met een autovirus, momenteel bezig met het op papier krijgen van een zelfgebouwde Ultima Spider...een monster op wielen 8) Henk heet ie misschien dat jullie hem wel kennen zie hier een draadje van hem op Piston Heads, het lijkt me leuk zoiets erbij te hebben en er is nog plek, nu maar kijken of hij kan.
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 0&t=430440
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 0&t=430440
- Peter Tunissen
- chris_lbr
Eueu... verwacht er nu niet van dat onze wagen iedereen voorbij zal vliegen hé want zo rap is hij nu ook weer niet ! Er zit maar een goeie 265 pk in (2.5L turbo+ kit) met enkele aanpassingen aan de ophanging en slicks (als 't niet regent). Geen echte race-wagen maar wel een echte fun-wagen voor op 't circuit...Tomaz schreef:Voor een Martini Porsche?!
Wel 100% zeker dat er plek is.
Hier een foto, dan kunnen jullie ons altijd makkelijk herkennen.

[IMG:1024:683]http://i19.tinypic.com/6g1xwyh.jpg[/img]