IddWJ schreef: 06 nov 2019, 08:45 Voor dat prijsverschil kan je een competition heel leuk zelf aan laten passen..

IddWJ schreef: 06 nov 2019, 08:45 Voor dat prijsverschil kan je een competition heel leuk zelf aan laten passen..
Na 2 jaar is dat nog maar 40K en dan sla ik mijn slag. Tussen mijn huidige M2 en de CS even een vierdeurs proberen.Andre schreef: 06 nov 2019, 09:53 Voor dat geld inderdaad altijd een GT4
Over 1 jaar haal je een cs uit duitsland voor 65k! Dit word me toch een afschrijfkanon!
Als je hier 140k betaald en je bent hem zat na een jaar das minimaal 50k weg!
Hier in Hockenheim Silber. Best stoer inderdaad.
Nou voorspellen ze op Bimmerpost zo'n beetje elke twee maanden het einde der tijden vanwege een nieuwe BMW; wat dat betreft is het een soort DF-on-steroids.romo schreef: 05 nov 2019, 16:21 Op Bimmerpost wordt nu reeds voorspeld dat deze kar lang in de showroom zal blijven staan vanwege het te hoge prijskaartje (verwachting, want we weten het nog niet) met een te klein verschil naar M3-M4 FWIW
De M2 CS Racing volgt de M240i Racing op, en levert tussen de 280 en 365 pk, afhankelijk van de Balance of Performance in de klasse waarin hij racet. Maar BMW Motorsport werkt al aan een upgrade tot de volle 450 pk, hetzelfde vermogen als de M2 CS met straattoelating levert. Het is de bedoeling dat de M2 CS Racing in ieder geval in het VLN Endurance Championship Nürburgring en de TC America wordt ingezet.
BMW levert de M2 CS Racing met alle benodigdheden voor op het circuit, inclusief een air jack-systeem. De tank heeft een inhoud van 84 liter, maar is optioneel uit te breiden naar 120 liter, voor 24-uursraces.
Alle beetjes helpen.Martijn M schreef: 06 nov 2019, 11:15 Alleen 30kg op een obesitas stuurmansauto maakt geen flikker uit.
Snipe schreef: 06 nov 2019, 16:50Nou voorspellen ze op Bimmerpost zo'n beetje elke twee maanden het einde der tijden vanwege een nieuwe BMW; wat dat betreft is het een soort DF-on-steroids.romo schreef: 05 nov 2019, 16:21 Op Bimmerpost wordt nu reeds voorspeld dat deze kar lang in de showroom zal blijven staan vanwege het te hoge prijskaartje (verwachting, want we weten het nog niet) met een te klein verschil naar M3-M4 FWIW
Die M-stoelen erin staan lekker, CFRP-motorkap en dak zijn wel lekker, adaptief onderstel had voor mij niet gehoeven en met een leeggewicht van 1.575 kg is het ook niet direct een vedergewicht. Wel lekker dat ze zoiets nog met een handbak aanbieden trouwens, dat zie je ook niet overal.
Alleen de eenvoudigste aircon versie is leverbaar/standaard begreep ik.
Robin Hartog schreef: 07 nov 2019, 20:06 Dat is gewoon GT4 geld, je moet niet echt goed bij je knikker zijn wil je niet kiezen voor de Porsche imho.
Andre schreef: 07 nov 2019, 20:19 Wil je er een gewoon even jaartje wachten! Ze staan straks in overvloed in showrooms.
Leg ik er wel 30 bij voor een nieuwe GT-R
Een heel Karwei om die te onderhouden, of geen punt ?romo schreef: 07 nov 2019, 21:08 Gewoon een M2 en een GT4
Moest even een puntje maken
Uiteraard verschillende karren, dat weet iedereen.
Zoals altijd eens met Erik.Erik schreef: 07 nov 2019, 21:03 Ik snap dat continue vergelijk met een GT4 niet zo eigenlijk, het zijn twee totaal verschillende auto's, met blijkbaar volgens GT4 adepten vergelijkbare rijeigenschappen ?
Of kun je in een Gayman ook de bank plat doen en inkopen gaan doen bij de Ikea, of met twee Enduro Mountainbikes achterin naar Livigno (It) rijden om een weekje te shredden ?
Volgens mij ben je juist niet goed bij je knikker als je een GT4 haalt voor dit geld ?
(zo, moest even ander standpuntje deponeren)