Kom je de 14e ook naar Best?

Ehhh ?
Moeten er wel inschrijvingen blijven komen, anders is het snel overJP schreef: 28 aug 2019, 10:38 Shit dat ik die heuvelklim gemist heb. Wist niet dat Flip (oud-collega van me) dit nog steeds organiseerde.....![]()
Zolang ie recht staat doet ie niet veel, goed gemerkt toen de remdrukregelaar achter verkeerd stond, merkte niet eens dat de achterwielen keihard blokkeerden bij 160km/u, het voelde als wat rollen over de banden.matthyssie schreef: 05 sep 2019, 15:58 Nee niet bijzonder instabiel, totdat je van 5 naar 4 terug gaat op hoge snelheid en je hebt shiftlock. Gewoon tussengas, beste oplossing.
Daarom deed ik ook voorzichtigRoy RS schreef: 05 sep 2019, 18:43 Zo’n heuvelklim wil ik ook weleens meedoen, gaaf zeg!
Edit:maar dan wel met wat minder bomen
Je mag hier eigenlijk géén foutje maken...
Geen idee eigenlijk, deze kwam gewoon in een groepsapp voorbij en heb mezelf maar op goed geluk ingeschreven.ThomasGTT schreef: 05 sep 2019, 20:54 Is ergens iets van een agenda met dergelijke heuvelklim evenementen te vinden?
Die zit met een kopie van de originele GT beugels vast aan de bumperbalk (zie hier)eBoonstra schreef: 03 okt 2019, 09:58 Mooi geknutseld weer![]()
Hoe bevestig je de frontlip uiteindelijk? Hoe verder naar voren, hoe meer druk er op komt natuurlijk
Harrie D schreef: 04 okt 2019, 04:20 Nadeel is het gewicht, maar goed, de coolheidsfactor is ook niet te onderschatten.
Harrie D schreef: 04 nov 2019, 17:43 Er is wel een hilarische foto gemaakt wat ook meteen een verklaring is voor een aantal problemen die mijn vriendin met de auto heeft