Mist hier een /s?
Zo ja, heb je de start vandaag gemist?
Prima performance van Albon, die gaat op zeker het zitje in de RedBull volgend jaar krijgen.
Ja die werd zelfs in een krakkemikkige renault met ploffende motor en waardeloos chassis zesdeHielke schreef: 03 nov 2019, 22:52 Prima, dan is het zonder die kleun in T1 ongeveer 50 seconden.
Als je die huidige Red Bull rijders met Ricciardo vergelijkt dan is het drie keer niks.
Als dat zo is dan rijd Mick Schumacher volgens de scout uit Friesland volgend jaar bij Ferrari......
Zit Mercedes Webcare ook op dit forum?
Je hebt recht op je mening, maar je argumenten zijn zwak en dan druk ik me genuanceerd uit. Albon moest 3 keer door het veld heen banjeren zonder blauwe vlaggen. Pakweg tigtig keer een inhaalactie moeten uitvoeren. Dan is 50 sec niks.
WJ schreef: 04 nov 2019, 10:35 Als je Hielkes opmerkingen leest alsof het de Speld is dan zijn ze best grappig.
Ik kijk gewoon naar rondetijden in kwalificatie en race in de tijd dat hij teammate van Verstappen is. Het heeft zo weinig met een persoonlijke mening te maken. In de kwalificatie laat ie gemiddeld ongeveer een halve seconde op Verstappen liggen. Tussen teammates in F1 is dat gigantisch veel. In de eerste en middenfase van de race, daar waar ie nog op dezelfde banden als z'n directe concurrenten strijdt, rijdt ie onzichtbaar en levert ie 0,8 seconden per rondje op Verstappen in. Zijn forte, als je daar al van mag spreken, is dat ie naar het eind van de race niet inkakt. Hij weet op vers rubber dan nog leuk een paar mensen in te halen om dan vervolgens zesde te worden op bijna een minuut van Verstappen.Frank_Sch schreef: 04 nov 2019, 10:09Je hebt recht op je mening, maar je argumenten zijn zwak en dan druk ik me genuanceerd uit. Albon moest 3 keer door het veld heen banjeren zonder blauwe vlaggen. Pakweg tigtig keer een inhaalactie moeten uitvoeren. Dan is 50 sec niks.
Die conclusie is dus erg voorbarig. Hij heeft in alle 7 races een top 6 finish gehaald. Gezien de ervaring is dat niet slecht.Vergelijk Ricciardo in z'n tijd als teammate van Verstappen met de huidige 3 Red Bull 'talenten' en je kunt niet anders concluderen dat deze jongelingen het niet hebben.
Had Verstappen tijd nodig om op tempo te komen? Of Hamilton, Ricciardo, Vettel, Alonso? Nee, een goede rijder presteert direct.
De limiet is toch max 100 l/h? Als je de mogelijkheid als een soort "overboost" gebruikt dan kom je gemiddeld niet boven de 100 l/h en is het minder makkelijk aan te tonen lijkt mij.Hielke schreef: 04 nov 2019, 11:51
Even een vraagje. Wegen ze net voorafgaand aan de start de auto's nog? Dus met volle tanks? Zo ja dan was toch direct duidelijk geworden dat de Ferrari's tijdens een race meer brandstof verbruikten dan was toegestaan?
Klopt. Daarom schijnt het ook dat ze het trucje in de race weinig tot niet gebruikten, vooral tijdens de Q. Wat dat betreft jammer dat het nu aan het eind van het seizoen pas naar voren komt. Zo heb je weinig vergelijkingsmateriaal. Wat ik me dan weer afvraag...Hoe weet RBR van die storing af? Als je dat in de data kan zien, had de FIA toch al lang moeten ingrijpen?Hielke schreef: 04 nov 2019, 11:51
Even een vraagje. Wegen ze net voorafgaand aan de start de auto's nog? Dus met volle tanks? Zo ja dan was toch direct duidelijk geworden dat de Ferrari's tijdens een race meer brandstof verbruikten dan was toegestaan?
Exact hoe ik erin sta. Maar goed, zeggen wat je denkt kan ook wel eens verhelderend werken. Als coureur kun je daar wel mee weg komen. Als team manager worden iets genuanceerdere uitspraken verwacht. En zo geschiedde.EvdP schreef: 04 nov 2019, 11:52 De uitspraak is iets minder handig. De teambaasjes (Woflf en Horner) verwoorden het wat beter.
Toch denk ik wel dat hij zegt wat heel veel mensen denken, maar of het handig is is een tweede. Het zorgt wel weer voor wat nieuws na een enigszins saaie race.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten