Vind ik niet want ik denk dat die bij ferrari had kunnen zitten voor leclerc kwam, nu hoeven ze hem niet meer.
Ach kom. Stel ze hebben een stoel vrij in Maranello. Verstappen is beschikbaar, kan aardig sturen en heeft nogal een fan schare ook. Maar nee hoor. Verstappen heeft niet lief tegen ons gedaan, hebben we in de media gehoord, dus die nemen we niet, laten we Albon maar vastleggen.
Zit er maar niet over in, management van Verstappen praat heus wel met Ferrari, met het oog op 2021 en ook met Mercedes. Die Hilfiger etalagepop kan ook zomaar op elk moment er mee kappen, Verstappen is dan een duurzamere partij om mee te werken. Schumacher twijfelde ook of hij wilde verlengen, daar waren ze bij Mercedes ook gauw klaar mee toen. Uiteraard presteert Hamilton beter, dan Schumacher destijds, maar de auto is nu ook wat beter he.
Ik denk echt dat Verstappen overal heen kan. Ik zou em als teambaas wel willen hebben in ieder geval, naast welke coureur dan ook. Punt is alleen dat de grote uitdaging voor Verstappen wordt om goed te kiezen. Want wie zit er goed in 2021? Kan ook zomaar Mc Laren zijn.