En wij van DF maken geen ruzie of verzieken de sfeer......

En wij van DF maken geen ruzie of verzieken de sfeer......
Downforce Hans schreef: 31 okt 2019, 15:00En wij van DF maken geen ruzie of verzieken de sfeer......![]()
Kan je nagaan als de renault heel was gebleven, dus met de honda gaat het dus niet significant beter imho, maar nogmaals zegt het niks, want de auto is denk ik niet zo goed als vorig jaar.daNpy schreef: 31 okt 2019, 14:58 15 punten in de plus, ondanks 2x van de baan gereden te zijn.
Maar het aantal uitvallers door motormankementen is dit jaar 0. Dat zegt genoeg denk ik.
Het probleem is júist dat de Renault al jaren lang niet heel blijft. Zonder motorpech had Max vorig jaar idd veel hoger kunnen eindigen.Luco schreef: 31 okt 2019, 15:20 Kan je nagaan als de renault heel was gebleven, dus met de honda gaat het dus niet significant beter imho, maar nogmaals zegt het niks, want de auto is denk ik niet zo goed als vorig jaar.
Vond het een leuk staatje.
Ik denk dat ze allemaal rond die 1000 zitten, alleen kan de ene er langer gebruik van maken dan de ander(partymode)JP schreef: 31 okt 2019, 15:24 Als de Renault al 1000pk heeft, hoeveel moet die Honda wel niet leveren? 1100/1200 ?
Nu blijft alles heel en staat die niet hoger, dus ja uiteindelijk is er geen verschil in de stand.daNpy schreef: 31 okt 2019, 15:23Het probleem is júist dat de Renault al jaren lang niet heel blijft. Zonder motorpech had Max vorig jaar idd veel hoger kunnen eindigen.Luco schreef: 31 okt 2019, 15:20 Kan je nagaan als de renault heel was gebleven, dus met de honda gaat het dus niet significant beter imho, maar nogmaals zegt het niks, want de auto is denk ik niet zo goed als vorig jaar.
Vond het een leuk staatje.
Edit: Ricciardo ook natuurlijk, net als dit jaar. Maar daar heeft hij nu zelf voor gekozen.
Ga je nu scorebord statistiek gebruiken om Renault omhoog te halen?Luco schreef: 31 okt 2019, 15:29 Nu blijft alles heel en staat die niet hoger, dus ja uiteindelijk is er geen verschil in de stand.
Dat maak jij ervan, ik niet, jij bent er erg negatief over, ik een stuk positiever, kijk eens naar mclaren wat die nu doet met de renault ipv met de honda, maar ik zeg nu al voor de derde keer dat het niks zegt, dat jij er iets anders van maakt en alles aanhaalt om maar negatief over renault te doen moet je zelf weten.daNpy schreef: 31 okt 2019, 16:22Ga je nu scorebord statistiek gebruiken om Renault omhoog te halen?Luco schreef: 31 okt 2019, 15:29 Nu blijft alles heel en staat die niet hoger, dus ja uiteindelijk is er geen verschil in de stand.![]()
Staat Ricciardo ook even hoog dan? Die rijdt nog met die schitterende Renault motor.
Enige echte vergelijk is Renault 2018 met Renault 2019. Ik heb de cijfers niet, maar schat zo maar dat Renault 2019 het aflegt tegen Renault 2018.Luco schreef: 31 okt 2019, 14:36 sarcasmemeter kapot, maar hieronder de punten die die meer of minder heeft gescoord in 2019
- is renault beter, nu zegt het natuurlijk niks, maar tot nu toe is het niet significant beter dan met de Renault motor.
Zegt ook niks, straffen voor renault, plus dat het middenveld dit jaar dichterbij elkaar zit dan de afgelopen 10 jaar.Frank_Sch schreef: 31 okt 2019, 17:40Enige echte vergelijk is Renault 2018 met Renault 2019. Ik heb de cijfers niet, maar schat zo maar dat Renault 2019 het aflegt tegen Renault 2018.Luco schreef: 31 okt 2019, 14:36 sarcasmemeter kapot, maar hieronder de punten die die meer of minder heeft gescoord in 2019
- is renault beter, nu zegt het natuurlijk niks, maar tot nu toe is het niet significant beter dan met de Renault motor.
juist door die wissels is het lastig beoordelen, ferrari en mercedes gaan dan stukken beter.JP schreef: 31 okt 2019, 17:56 Je zou eigenlijk moeten kijken hoeveel punten de "2e rijder" van RB al heeft binnengeharkt, tov van vorig jaar. Ik vermoed dat RIC daar vorig jaar beter in was dan die 2 prutsers dit jaar.
Juist. Die twee zijn voor wat betreft promotie/tv-werk echt goud, en drijven elkaar tot het uiterste op de baan.
Bottas heeft al veel meer punten dan vorig jaarWJ schreef: 31 okt 2019, 18:47 Ik heb het idee dat Mercedes juist ook een beetje blijven hangen is. De enige die echt sprongen hebben gemaakt dit seizoen zijn Ferrari en Mclaren.
Daar heb je een punt .Luco schreef: 31 okt 2019, 18:00juist door die wissels is het lastig beoordelen(...)JP schreef: 31 okt 2019, 17:56 Je zou eigenlijk moeten kijken hoeveel punten de "2e rijder" van RB al heeft binnengeharkt, tov van vorig jaar. Ik vermoed dat RIC daar vorig jaar beter in was dan die 2 prutsers dit jaar.
Ik zeg alleen dat ik kijk naar het aantal uitvallers door motorische pech en dat is met de Renault véél hoger als met de Honda.Luco schreef: 31 okt 2019, 16:31
Dat maak jij ervan, ik niet, jij bent er erg negatief over, ik een stuk positiever, kijk eens naar mclaren wat die nu doet met de renault ipv met de honda, maar ik zeg nu al voor de derde keer dat het niks zegt, dat jij er iets anders van maakt en alles aanhaalt om maar negatief over renault te doen moet je zelf weten.
Feit is dat die in de stand niet beter staat dan vorig jaar met de renault achterin de rb, niet meer en niet minder.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten