Mijn naam is Aron, 19 jaar oud en afkomstig uit Overijssel. Al een aantal jaren lees ik mee op dit forum maar het werd hoog tijd dat ik mij ging aanmelden.
Ik ben vanaf jongs af aan al bezig met auto's, Volvo en BMW zijn daarbij mijn favorieten. Toen ik ruim twee jaar geleden mijn rijbewijs haalde ben ik actief op zoek gegaan naar een auto. Het moest en zal een achterwielaangedreven auto worden, op de shortlist stonden: BMW E46, Mazda mx-5, lexus is200. Uiteindelijk is het een Volvo 940 geworden

Dit is de auto in zijn huidige staat, ik heb de auto gekocht van een handelaar. De auto had toen behoorlijk achterstallig onderhoud en stond op 15 inch velgen. Ondertussen is er voor een behoorlijk bedrag aan verspijkerd, een kleine opsomming
- Groot onderhoud met nieuwe distributie + waterpomp.
- Nieuwe koppeling waarbij het dubbelmassavliegwiel is vervangen voor een enkelmassa vliegwiel.
- BC-Racing schroefset
- Ocean MK-18 velgen met michelin ps4 rondom in de maat 225/40r18
Afgelopen zomer voor het eerst op de Nurburgring gereden met deze auto wat erg goed ging.

Binnenkort wordt een sperdifferentieel geplaatst waarmee ik eindelijk fatsoenlijk kan driften

Over het verdere verloop van de auto en de vele aanpassingen die ik nog wil doen aan deze auto zal ik binnenkort een 'mijn auto' draadje openen.