half uur verder ondertussen.. oke dan eindelijk weg.. ondertussen liep de motor nog te draaien, vergeten uit doen in de drukte.. mwaauh kon nog wel stond nog 27 kilometer op de boordcomputer.. maar ik rij weg en plink ineens naar 5 toen 4 toen 3 kilometer... shit tankstation zit 10 kilometer verderop.. met hangen en wurgen.. tankstation gehaald.. boordcomputer stond al een tijd op nul.. nog nooit zo blij geweest om de tank vol peut te gooien in die gezinscontainer. ppff 2..
Terug thuis, naar de bakker toe en nog wat boodschappen halen.. kleine mee, druk druk leg met mijn stomme kop, me zwarte portefeuille op het zwarte dak.. bij de bakker 6 kilometer verderop aangekomen.. shit waar is ie ? Ohw fuck op het dak laten liggen

Maak 's avonds de vissenkom van mijn dochtertje schoon. na het vullen van het water.. visjes weer terug gooien (3 stuks) glipt me 1 uit de vingers (jaja makkelijk gebruik nooit een netje) vis stort een meter naar beneden neer...pletsss.. shit, plat als een dubbeltje denk ik.. vis opgepakt... en in de vissenkom gegooid.. denk die is zo dood als een pier.. vis zinkt.. sparteld wat.. tolt om zijn as.. maar na een tijdje begint ie toch te zwemmen.. vis leeft nog ! even aangekeken maar voelde zich vanochtend nog letterlijk als een vis in het water... hoef gelukkig geen drama verhalen tegen een 3 jarige peuter te vertellen over een dood visje.. ppff 4