Deur op slot, benzine op, portefeuille kwijt en vis gevallen

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
RVV

Deur op slot, benzine op, portefeuille kwijt en vis gevallen

Bericht door RVV » 21 aug 2007, 11:51

Oke soms heb je van die dagen.. :? Ga je weg flikker je deur dicht, motor draait van de auto,, ah huissleutel aan de autosleutel vast.. wrong.. verkeerde sleutel gepakt, huissleutel ligt nog in huis.. lekker dan alle rolluiken naar beneden.. ruit intikken dan maar ? garage openbreken ?.. toch maar niet ladder geleend bij de buren, via slaapkamerraam, rolluiken geforceerd net als het kantelraam en hup naar binnen geen blijvende schade.. ppff,

half uur verder ondertussen.. oke dan eindelijk weg.. ondertussen liep de motor nog te draaien, vergeten uit doen in de drukte.. mwaauh kon nog wel stond nog 27 kilometer op de boordcomputer.. maar ik rij weg en plink ineens naar 5 toen 4 toen 3 kilometer... shit tankstation zit 10 kilometer verderop.. met hangen en wurgen.. tankstation gehaald.. boordcomputer stond al een tijd op nul.. nog nooit zo blij geweest om de tank vol peut te gooien in die gezinscontainer. ppff 2..

Terug thuis, naar de bakker toe en nog wat boodschappen halen.. kleine mee, druk druk leg met mijn stomme kop, me zwarte portefeuille op het zwarte dak.. bij de bakker 6 kilometer verderop aangekomen.. shit waar is ie ? Ohw fuck op het dak laten liggen :? :oops: :? hele mikmak aan pasjes papieren erin en 600 euro aan 50 euro biljetten.. balen.. met 30 naar huis gereden, weg gespot.. niks gevonden, ineens bedenk ik me dat toen ik het dorp uit reed wat achter de auto omhoog zag vliegen.. snel heengereden wist niet meer precies waar uitgestapt, wezen zoeken niks gevonden, komt er een man in een bestelwagen aan, vraagt of ik dit zocht, terwijl ie een biljet van 50 euro omhoog steekt.. yep. vertel wat er gebeurd was, en ondertussen pakt ie mijn portefeuille.. met alles er in,, hij had het zien gebeuren, was 2 keer heen en weer gereden, had alles opgezocht.. ik was zo blij dat ik hem 50 euro gaf voor alle genome moeite. (hij was zelfs mij achterna gereden naar de bakker, maar wist op dat moment niet zeker of het mijn portefeuille was). ppff 3

Maak 's avonds de vissenkom van mijn dochtertje schoon. na het vullen van het water.. visjes weer terug gooien (3 stuks) glipt me 1 uit de vingers (jaja makkelijk gebruik nooit een netje) vis stort een meter naar beneden neer...pletsss.. shit, plat als een dubbeltje denk ik.. vis opgepakt... en in de vissenkom gegooid.. denk die is zo dood als een pier.. vis zinkt.. sparteld wat.. tolt om zijn as.. maar na een tijdje begint ie toch te zwemmen.. vis leeft nog ! even aangekeken maar voelde zich vanochtend nog letterlijk als een vis in het water... hoef gelukkig geen drama verhalen tegen een 3 jarige peuter te vertellen over een dood visje.. ppff 4

Michel P

Bericht door Michel P » 21 aug 2007, 11:54

Hehehehe, je ongeluksdag is voorbij, en eigenlijk zonder kleerscheuren, wat wil je nog meer! Lach er om.

Michel

GTRene

Bericht door GTRene » 21 aug 2007, 12:00

allemaal op 1 dag? :shock:

waar zat je met je koppie dan?!

eneuh ik check ook altijd 2x als ik de deur dicht doe of ik een sleutel in m'n broek heb, daarbij heb ik ergens rond mijn huisje een sleutel verstopt :lol: just in case want wil ook niemand een sleutel geven van mijn huis, alleen het idee al dat er iemand in kan komen kan me niet echt ontspannen :? dus wees verstandig en verstop een sleutel van het huis ergens waar je normaal niet komt, stop hem in de grond onder een boom of 10cm in de grond onder een steen, whatever alsje maar ongeveer weet waar ie ligt en hem verder nooit gebruikt weet niemand waar ie ligt alleen jij voor nood.
En wat een mazzel dat die vent je knip vond zeg! moet er niet aan denken alles te blokkeren en opnieuw aan te vragen, nette actie om die man vindersloon te geven, Rico keurige burger :lol: maareuh ouderdom warhoofd :wink:

Knot

Bericht door Knot » 21 aug 2007, 12:02

Tsja, soms heb je zo'n dag he. Maar voortaan wel eerder tanken hoor!

RVV

Bericht door RVV » 21 aug 2007, 12:08

LOL Rene, waar ik zat met mijn hoofd.. bij al dat onheil wat er voor gebeurde denk ik :wink:

Wat betreft de sleutel, ik had altijd een sleutel verstopt onder een klinker op de oprit.. maar die een keertje laten gebruiken door schoonouders die bij ons aankwamen (wij waren er nog niet) sindsdien is die sleutel nooit meer terggelegd.. :oops: ondertussen wel weer opgelost en op een onvindbaar plekje (behalve door mezelf) een nieuwe sleutel neergelegd.

En inderdaad, alles blokeren sucks.. want dan kun je ook gelijk helemaal niks meer financieel. van dat idee baalde ik nog het meest, al de geregel.. gelukkig was het niet nodig.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 21 aug 2007, 12:09

Tijd voor vitamine V................................. :lol:

of een goede nachtrust in een goed bed met dito matras wil ook nog wel eens helpen, heb ik wel eens begrepen.......................... :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 21 aug 2007, 12:15

romo schreef:Tijd voor vitamine V................................. :lol:

of een goede nachtrust in een goed bed met dito matras wil ook nog wel eens helpen, heb ik wel eens begrepen.......................... :lol:
ja maar sinds hij die Chineese matrassen uitprobeerde... :wink:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 21 aug 2007, 12:36

Zoiets had ik begin dit jaar. Naar Schiphol toe op een achterlijk vroeg uur (3:30 ofzo) voor een vakantie naar Lanzarote. Koffer mee en rugtas met foto- en videospullen erin. Auto op langparkeren gezet en met de bus naar de vertrekhal. Daar uitstappen met vriendin, inchecken en dan ineens denken: uhhh WTF, waar is mijn rugtas met alle apparatuur? :shock:

Kut kut kut... dan moet 'ie nog in de bus liggen dus terug naar de aankomstplek van de bussen. Andere bus dus niet dezelfde. Ingestapt, andere buschauffeur laten oproepen en ja, er was een andere passagier die had gezien dat er een tas was achtergebleven met de spullen en had dit aan de chauffeur gegeven. Thank god dat er nog eerlijke mensen zijn. Gewacht op die bus, de betreffende passagier zat er nog en die 10 euro gegeven (had niks anders bij me) en uiteindelijk gelukkig toch alle spullen terug.

Nooit zo vroeg vertrekken dus, dan slaap je nog half. :wink:

Maar goed, heb ook al 2x in m'n eigen huis moeten inbreken omdat de sleutels nog binnen lagen.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 21 aug 2007, 12:39

Trouwens, m'n collega kan er ook wat van. We zaten net in ons bedrijfspand en had de sleutel aan hem gegeven waarna 'ie deze in z'n broekzak deed. Aan het eind van de dag: sleutel weg. Niet meer in z'n broekzak van z'n spijkerbroek. Grrrrr... wij alles over de kop halen, 2 uur gezocht maar nergens die sleutel niet.

Komt 'ie aan het eind tot de conclusie dat 'ie toch in zijn broekzak zat, maar dan in dat kleine zakje bovenaan (wat je vaak in spijkerbroeken hebt). Toen kon ik hem wel vermoorden. :evil:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 21 aug 2007, 15:17

Mazzel, Rico!

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 21 aug 2007, 16:42

Gouden vent die achter je reed :!:

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 21 aug 2007, 20:46

Als je geluksdag het tegengestelde van je ongeluksdag is, ga je een mooie dag tegemoet.

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » 21 aug 2007, 21:04

Haha, wat een dag! Dikke mazzel dat het allemaal goed gekomen is. Die man met de portemonnee verdient tegenwoordig een lintje, weinig mensen die zoiets doen helaas....

Metchu

Bericht door Metchu » 22 aug 2007, 02:17

volgens mij is het geen ongeluksdag hoor, want alles is toch weer goed gekomen! zou dikke pecht zijn als je

1 blijvende schade aan je huis had

2 je auto naar tanktstation moest duwen

3 je portomonnee met volledige inhoud kwijt was

en 4 het visje dood was

dan had je pas een ongelukdsdag, lijkt me juist dat je ontiegelijk veel mazzel hebt gehad :) (always look on the bright side of life)

GTRene

Bericht door GTRene » 22 aug 2007, 10:11

Het was inderdaad als je het zo bekijkt een:

Flop = damn, stom/kop er niet bij :?

Top = goede afloop 8)

dag :lol:

Plaats reactie