///Joost schreef: 24 okt 2019, 11:52
Jeroen schreef: 24 okt 2019, 11:31
Wij 'hebben' Picnic trouwens. En het fruit is matig, dat wel.
Kun je daar eens wat meer over vertellen? Wij staan al een paar maanden op de wachtlijst (!), maar bijna aan de beurt...lol. Wat is er goed, en wat is er slecht naast het fruit? Groente? Hoe is het merkassortiment?
De service algemeen is zeer goed, bezorging ook. Leuke jongens en meiden aan de deur. Is er iets kapot, of ontbreekt er iets, krijg je de keer er op het product gratis, én in de tussentijd heb je het bedrag bijgestort gekregen op je rekening. Dubbelop, dus. Aanbiedingen hebben ze vrijwel niet, tot weinig. Kan ook bijna niet met dit concept, denk ik. Groente is goed, fruit is (veel) te koel bewaard, en gaat daardoor sneller rotten. Chiquita bananen die momenteel allemaal een scheurtje hebben bij de tros, waardoor deze snel buin wordt. En dat al meerdere keren. Ligt dat dan aan Chiquita of aan Picnic?
Het merkassortiment is gelijk aan dat van Boni/Hoogvliet. Huismerk is Gwoon. Hebben wij veel van, en dat is allemaal goed van kwaliteit, vind ik. De A merken hebben ze natuurlijk ook in het assortiment.
Bezorgmomenten zijn vaste tijden overdag of s'avonds. Werkt voor ons prima. Wel even rekening houden met op tijd bestellen, dan krijg je het ook op tijd.
Eigenlijk is dus alleen het fruit minder.
Wij zijn early adopters van Picnic, en in het begin deden ze nog handgeschreven briefjes bij de bestellingen. Bedankt voor je 20e bestelling, met een doos Celebrations erbij. Dat stadium zijn ze voorbij.
