Veel plezier ermee

Ben ik zelf ook benieuwd naar hoor. Tikje teveel misschien. Maar bij een poedercoater hebben ze in no time n nieuw kleurtje mocht het niet bevallen.Paskal schreef: 20 okt 2019, 20:55 Gave bak hoor, alhoewel ik zwarte velgen onder een zwarte auto geen gezicht vind, maar da's een kwestie van smaak.
Veel plezier ermee![]()
Ja, die had mijn pa ook op zijn audi nadat zijn A5 binnen 5 weken werd gestolen.Kadett schreef: 21 okt 2019, 08:09 Ik zou kijken of er iets in kan van Bearlock. Dat is een mechanisch slot op je versnellingsbak/schakelpook zodat hij niet uit neutraal kan. Komt dan wel een sleutelgat aan passagiers zijde waarmee je hem op slot kan zetten.
![]()
Dit idd.HarryC schreef: 21 okt 2019, 10:40 Gewoon alarm erop wat voldoet aan de eisen van de verzekering en meer niet. Als ze 'm jatten wil je hem toch niet terug.... En als ze 'm niet kunnen jatten en je dashboard, airbags ed eruit halen zou ik 'm zelf ook al niet meer willen houden. Dus als het dan toch moet dan beter als hij weg is en weg blijft en je netjes centjes krijg van de verzekering.
tomgtr schreef: 21 okt 2019, 10:42 Ik denk inderdaad dat JP op de motorkap in z'n leren tanga wel genoeg angst imboezemd bij hat autodievengilde
Je zou er een draadje over kunnen startenErikS schreef: 21 okt 2019, 07:48 Nog effe 'n dingetje, ik weet dat GTI's ed wel wat diefstal gevoelig zijn.
Nu hangen er al camera's op de parkeerplaats, maar als er keyless op zit, kan je die dan ook makkelijk uit laten zetten?
(geen idee of er keyless op zit...)
Had ik bij de Alpina ook uit laten zetten & dat voelt opzich al wel als 'voldoende'.
Verder verzeker ik hem vooral erg goed voor diefstal ed. dus maak ik me er niet heel druk over.
Nope, maar dat wordt geen probleem met de juiste tussenpersoon. De Alpina was ook geen probleem.JP schreef: 21 okt 2019, 10:45 Erik, heb je de verzekering al geregeld? GTi (met dsg) verzekeren onder de 40 is bij sommige verzekeringsmaatschappijen niet meer mogelijk.
Ik wens je veel succes. Een Alpina is geen GTi. Alleen al die letters GTi, en verzekeringen willen hem niet. Ook al had de Alpina 3x zoveel pk's.ErikS schreef: 21 okt 2019, 11:04Nope, maar dat wordt geen probleem met de juiste tussenpersoon. De Alpina was ook geen probleem.JP schreef: 21 okt 2019, 10:45 Erik, heb je de verzekering al geregeld? GTi (met dsg) verzekeren onder de 40 is bij sommige verzekeringsmaatschappijen niet meer mogelijk.
Dit is pas de laatste 1.5 2 jaar dat fabrikanten het doen. Ford was geloof ik de eerste die dit systeem implementeerde. Maar bij de Golf 7.5 zal het nog niet ingebouwd zitten.Arthur schreef: 21 okt 2019, 10:47 Bij mijn A220 schakelt het ‘zenden’ na een aantal minuten uit. Heb het zelf getest met de sleutel op het handvat. Na een paar minuten niet te openen. Sleutel bewegen en wel weer te openen. Dat is mij voldoende, dan halen ze hem niet zomaar bij huis weg.
Even serieus. Jij woont in Limburg toch? Geen verassing als ze een GTI niet voor normaal geld verzekeren dan...JP schreef: 21 okt 2019, 11:19Ik wens je veel succes. Een Alpina is geen GTi. Alleen al die letters GTi, en verzekeringen willen hem niet. Ook al had de Alpina 3x zoveel pk's.ErikS schreef: 21 okt 2019, 11:04Nope, maar dat wordt geen probleem met de juiste tussenpersoon. De Alpina was ook geen probleem.JP schreef: 21 okt 2019, 10:45 Erik, heb je de verzekering al geregeld? GTi (met dsg) verzekeren onder de 40 is bij sommige verzekeringsmaatschappijen niet meer mogelijk.
Maar goed, had al even een vergelijkbare (op NL's kenteken) TCR gezocht en dat kenteken op independer eens ingevuld.
- 12 kkm
- veilige regio
- < 40 jaar
- all-risk
- 15 schadevrije jaren.
Kwam er maar 2 uit, een van €140 en een van €200 per maand.![]()
Ook even gekeken. Groningen, 28 jaar, 8 schadevrije jaren.JP schreef: 21 okt 2019, 11:19Ik wens je veel succes. Een Alpina is geen GTi. Alleen al die letters GTi, en verzekeringen willen hem niet. Ook al had de Alpina 3x zoveel pk's.ErikS schreef: 21 okt 2019, 11:04Nope, maar dat wordt geen probleem met de juiste tussenpersoon. De Alpina was ook geen probleem.JP schreef: 21 okt 2019, 10:45 Erik, heb je de verzekering al geregeld? GTi (met dsg) verzekeren onder de 40 is bij sommige verzekeringsmaatschappijen niet meer mogelijk.
Maar goed, had al even een vergelijkbare (op NL's kenteken) TCR gezocht en dat kenteken op independer eens ingevuld.
- 12 kkm
- veilige regio
- < 40 jaar
- all-risk
- 15 schadevrije jaren.
Ik kon het niet geloven, dus zelf ook een TCR kenteken ingevuld, met 10 schadevrije jaren 10-12k 36 jaar. Ik kan kiezen tussen 15 verzekeringen tussen de 70-200,- waarvan er 11 onder de 100,- zitten. Wel met klasse 3 alarm. Maar dat is ook wel het minimale wat je wilt hebben op een relatief jonge/duurdere auto.JP schreef: 21 okt 2019, 11:19Ik wens je veel succes. Een Alpina is geen GTi. Alleen al die letters GTi, en verzekeringen willen hem niet. Ook al had de Alpina 3x zoveel pk's.ErikS schreef: 21 okt 2019, 11:04Nope, maar dat wordt geen probleem met de juiste tussenpersoon. De Alpina was ook geen probleem.JP schreef: 21 okt 2019, 10:45 Erik, heb je de verzekering al geregeld? GTi (met dsg) verzekeren onder de 40 is bij sommige verzekeringsmaatschappijen niet meer mogelijk.
- 12 kkm
- veilige regio
- < 40 jaar
- all-risk
- 15 schadevrije jaren.