Nederland gaat naar de haaien
- ///Joost
Re: Nederland gaat naar de haaien
Helder stuk.
- Peric
Door dit soort verhalen snap je ook meer de demonstraties..
- Martijn_bmw
Helder stuk en ik begrijp ze nu nog beter de boeren
- 350 Z
Ik blijf het zeggen linkse geiten wollen sokken bepalen echt veel beleid in dit land. Terwijl zei maar een extreem kleine minderheid zijn. Geen welgevallige cijfers (voor o.a. Groen Links en D66) dan geen subsidie ofwel totaal ongeloofwaardige gemaakte cijfers.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
+1
En dat vind ik 'elke dag' weer zwaar irritant in dit landje. Sorry.
En dat vind ik 'elke dag' weer zwaar irritant in dit landje. Sorry.
-
https://www.ad.nl/binnenland/hotelbaas- ... ~aee5d567/
Nu lijkt mij dit niet meteen de juiste manier, maar kudos naar haar en in haar geval groot gelijk.
Nu lijkt mij dit niet meteen de juiste manier, maar kudos naar haar en in haar geval groot gelijk.
- Peric
Zoals ze zelf ook al aangeeft, mensen maken misbruik van recensies. Je weet nooit wat er allemaal gebeurt is als mensen negatieve recensies schrijven. Daarom vind ik het super dat deze eigenaar wél van zich afbijt.
Er zijn zelfs gasten die vragen om een gratis ontbijt voor een positieve recensie zoals Paula beschrijft. Natuurlijk krijg je die niet, maar er zijn dan van die snowflakes die gelijk een negatieve recensie schrijven. Er waarschijnlijk heel vals vanalles bijverzinnen en plaatsen maar..
Je weet tegenwoordig niet meer of je zo'n recensie kan vertrouwen of niet. Vele jankerds van tegenwoordig klagen bij het minste geringste, en dan is zo'n recensie een prima manier om lekker vals je mening te ventileren.
Er zijn zelfs gasten die vragen om een gratis ontbijt voor een positieve recensie zoals Paula beschrijft. Natuurlijk krijg je die niet, maar er zijn dan van die snowflakes die gelijk een negatieve recensie schrijven. Er waarschijnlijk heel vals vanalles bijverzinnen en plaatsen maar..
Je weet tegenwoordig niet meer of je zo'n recensie kan vertrouwen of niet. Vele jankerds van tegenwoordig klagen bij het minste geringste, en dan is zo'n recensie een prima manier om lekker vals je mening te ventileren.
-
Ook wel kansloos gedoe van die eigenaresse, dan begrijp je review-systemen zelf ook niet heel erg als je je bij elke negatieve review aangevallen voelt. Niet dat je alles hoeft te pikken maar dat ze hier haar energie in steekt zegt mij meer dan die recensies.
Zelfs de beste bedrijven/hotels/restaurants ter wereld krijgen af en toe slechte reviews. Het gaat om het gemiddelde. Die enkele negatieve review haalt dat niet gelijk naar beneden. En niemand die je zaak overslaat omdat er een enkeling is die het niet naar z'n zin heeft gehad terwijl je gemiddeld nog een 4,7 van de 5 hebt (oid).
Zelfs de beste bedrijven/hotels/restaurants ter wereld krijgen af en toe slechte reviews. Het gaat om het gemiddelde. Die enkele negatieve review haalt dat niet gelijk naar beneden. En niemand die je zaak overslaat omdat er een enkeling is die het niet naar z'n zin heeft gehad terwijl je gemiddeld nog een 4,7 van de 5 hebt (oid).
- Gert-jan
- JP
Hopelijk dat de bezorger na zijn route even stopt bij de KFC 

- RJL86
- Auto: Mazda 3
Van mij mogen die bezorgbusjes ook wel verdwijnen.
Kan er echt niet bij dat mensen te lui zijn om even op en neer te gaan naar de supermarkt.
Kan er echt niet bij dat mensen te lui zijn om even op en neer te gaan naar de supermarkt.
- tomgtr
Precies, en met paard en wagen naar winkel want dat deden we vroeger ook!RJL86 schreef: 23 okt 2019, 19:10 Van mij mogen die bezorgbusjes ook wel verdwijnen.
- Peric
Ze reageert ook niet op alles. Alleen op degene die zelf onredelijk waren.Tom schreef: 23 okt 2019, 17:11 Ook wel kansloos gedoe van die eigenaresse, dan begrijp je review-systemen zelf ook niet heel erg als je je bij elke negatieve review aangevallen voelt. Niet dat je alles hoeft te pikken maar dat ze hier haar energie in steekt zegt mij meer dan die recensies.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Van Putten kwam 33 jaar geleden al met voedsel langs de deur.
Ik zie de ophef niet.
Ik zie de ophef niet.
- tomgtr
Ja, bij ons de SRV man, maar dat was hollands kneutrig, dus wel goed.
- RJL86
- Auto: Mazda 3
In dorpen kan ik het begrijpen.
- JP
Heerlijk toch elke week die berg foldertjes door te spitten, lijstjes te maken, kortingscoupons uit te knippen en dan met de bakfiets een rondje te doen langs de supermarkten.
In mijn vorige werk plande ik ook een bezorgservice van boodschappen. We reden vaak 300km voor 2 adressen (a €20) Het levert je echt niets op.
In mijn vorige werk plande ik ook een bezorgservice van boodschappen. We reden vaak 300km voor 2 adressen (a €20) Het levert je echt niets op.
- tomgtr
Volgens mij was dat in dorpen JP, niet in grote steden. Ik zie 2 nogal verschillende meningen waarom je niet thuis moet laten bezorgen. Busjes in de stad of lange ritten voor weinig spullen.
Het is 2019 hier in 010, geloof niet dat sommige dingen nog snel gaan veranderen. Ik ben niet echt rouwig tbh dat ik nauwelijks nog de stad in hoef en niet zo vaak meer in de supermarkt kom...
Het is 2019 hier in 010, geloof niet dat sommige dingen nog snel gaan veranderen. Ik ben niet echt rouwig tbh dat ik nauwelijks nog de stad in hoef en niet zo vaak meer in de supermarkt kom...
-
Ik vind bezorgen van de supermarkt juist prima, snap ik ook meer dan bijv. kleding ofzo (wat ik overigens ook gewoon snap, ik koop het meeste online). Als ik ga kijken hoeveel tijd ik wekelijks spendeer in de supermarkt, elke fucking week weer. Daarbij, nooit meer zoeken naar een product, vrijwel altijd voorraad, etc.
- JP
Ik denk dat ik in de supermarkt sneller een rondje hebt gemaakt dan dat ik elk artikel apart moet gaan opzoeken op een site. Ja, na 1x staan die artikelen in je favorieten. Daarbij wil ik alle vers-artikelen graag zelf in de handen hebben voor ze in de kar/mandje belanden.
Ik weet hoe er met fruit omgegaan wordt bij de samenstelling van je bestelling.
Zuivel moet nog minimaal 3 dagen tht hebben voor ze de deur uit mogen. Zelf kies je toch vaker een wat langere datum, mits mogelijk.
Zuivel moet nog minimaal 3 dagen tht hebben voor ze de deur uit mogen. Zelf kies je toch vaker een wat langere datum, mits mogelijk.
- RS-Ron
Zolang er mensen ten koste van alles graag willen deugen om er bij te horen zal dit steeds extremer worden. Er zijn nu eenmaal mensen die zich erg ongemakkelijk voelen als er zo’n volgwagen bij hen in de straat staat als de bezorger hun boodschappen komt brengen. Ik zou daar ook erg veel last van hebben.............
Gr Ron

Gr Ron
-
Dit. En ze zitten hier 200m vandaan(Appie)JP schreef: 23 okt 2019, 21:47 Ik denk dat ik in de supermarkt sneller een rondje hebt gemaakt dan dat ik elk artikel apart moet gaan opzoeken op een site. Ja, na 1x staan die artikelen in je favorieten. Daarbij wil ik alle vers-artikelen graag zelf in de handen hebben voor ze in de kar/mandje belanden.
Vroeger hadden we de SRV man in z'n Spijkstaal, maar ik herinner me ook nog de melkboer met Nelly het paard voor de wagen(begin 70s, ik was 4?)
Het bekende 'melkbussen deksel eraf' wanneer het regende zodat de melk met een aantal 'druppels' water aangeleng werd, magere melk dus?
-
Het verruimen dan de openingstijden en de zondag opening van de supermarkten vind ik echt een groot voordeel van de huidige tijd, nog even snel datgene wat je niet in huis hebt oppikken. Geen voorraad kasten meer die tot de nok gevuld hoeven te zijn.
Maar als dat thuis bezorgen gemeengoed gaat worden, dan zal het niet lang duren voordat de lokale supermarkten de kop niet meer boven water kunnen houden en gaan sluiten. Gaan we weer terug naar vroeger met een tot aan de nok toe gevulde voorraadkast thuis.
Wat mij betreft mag het zo blijven, supermarkt is hier op 5 minuten lopen. Ideaal.
Maar als dat thuis bezorgen gemeengoed gaat worden, dan zal het niet lang duren voordat de lokale supermarkten de kop niet meer boven water kunnen houden en gaan sluiten. Gaan we weer terug naar vroeger met een tot aan de nok toe gevulde voorraadkast thuis.
Wat mij betreft mag het zo blijven, supermarkt is hier op 5 minuten lopen. Ideaal.
- JP
Hier is de supermarkt ook op 5 minuten lopen, maar dat zijn 2 minuten met de auto.
-
Eensch.Elise schreef: 24 okt 2019, 09:34 Het verruimen dan de openingstijden en de zondag opening van de supermarkten vind ik echt een groot voordeel van de huidige tijd, nog even snel datgene wat je niet in huis hebt oppikken. Geen voorraad kasten meer die tot de nok gevuld hoeven te zijn.
Maar of dat thuisbezorgen de 'meerderheid' zal worden. Ik denk(hoop) het niet.
Supermarkt 'winkelen' is misschien best kut(laten we eerlijk wezen), maar 'de hele tijd thuiszitten' is ook niet alles.
Iets met wal en schip?