Nederland gaat naar de haaien
- Luc B
Re: Nederland gaat naar de haaien
Nah, denk dat ze zichzelf hiermee in de voet schieten. De ophef zou niet te houden zijn als het "medelanders" zouden zijn geweest.
Zo los je niets op.
Zo los je niets op.
- Riceaux
Het is inderdaad opmerkelijk dat deze groep direct krijgt wat ze willen. Zonder na te denken over mogelijke andere oplossingen.
- Gert-jan
-
De boeren verliezen in ras tempo sympathie onder het volk.
- Luco
En terecht op deze manier
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Losse handjes en de boel vernielen moet natuurlijk niet, maar:
Van het RIVM notabene. Ik zie stikstof überhaupt niet als iets problematisch, dat maken die klimaatgekken ervan. Sinds 'n paar maanden....
- ///Joost
"...een volle vuistslag vol in zijn gezicht..."
Hahaha, komop zeg. Da's een duwtje op de video.
Die boeren chargeren de boel. Politie treedt op en dan heeft het verhaal opeens twee kanten. Die boeren zijn net voetbalsupporters, en slaan veel te ver door (no pun). Stelletje tokkies.
Die boeren chargeren de boel. Politie treedt op en dan heeft het verhaal opeens twee kanten. Die boeren zijn net voetbalsupporters, en slaan veel te ver door (no pun). Stelletje tokkies.
-
-
Het verschil tussen het boeren protest en de gangbare protesten (leraren, verpleegkundigen etc.) is dat de boeren iets wordt afgenomen wat ze al hebben en de andere groepen protesteren om er iets bij te krijgen.
-
Die familie was natuurlijk zwaar overstuur terwijl de foto wat anders laat zien:)
https://www.nu.nl/binnenland/6004185/ge ... ijden.html
Elise, mooi kort verhaal. +1.
MAAR! De boel moedwillig mollen, neen!
https://www.nu.nl/binnenland/6004185/ge ... ijden.html
Elise, mooi kort verhaal. +1.
MAAR! De boel moedwillig mollen, neen!
- Luco
+2000 Ze slopen met een trekker monumentale deuren, dringen binnen, hebben een grote smoel en dan heeft de agent het gedaan.///Joost schreef: 15 okt 2019, 10:15 "...een volle vuistslag vol in zijn gezicht..."
Gtfoh, als het marrokanen waren geweest had heel Nederland geroepen dat ze afgeschoten moesten worden.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Alleen al de naam van die Facebookpagina, dan haak ik af. Ik heb het er vorige week nog met mijn studenten over gehad, maak als je dat nodig vindt, gebruik van het recht op demonstreren.Gert-jan schreef: 15 okt 2019, 01:06 Het verhaal heeft altijd twee kanten:
https://www.facebook.com/16525411083114 ... 63?sfns=mo
Maar ga niet de boel slopen of klappen uitdelen, want dan ben je niet langer geloofwaardig.
- Gert-jan
Moedwillig slopen is nooit goed te praten, terugkijkend zijn dit 2 ‘boeren’ geweest. Één die de deur een drukkerd geeft en één die de hekken omver rijd.
De andere kant is dat Groningen op voorhand al aangaf niet mee te willen werken vanwege het protest. En dat ze om 15:00 met een verklaring zouden komen die er 16:30 nog niet was en de media al aangaf dat deze die dag ook niet meer zou komen. Dat helpt zo’n situatie natuurlijk ook niet en het had bovenstaande hierdoor kunnen helpen voorkomen.
Verder eens met Elise, als je werk/leven op het spel staat is het heel wat anders dan dat je er wat bij zou willen hebben.
De andere kant is dat Groningen op voorhand al aangaf niet mee te willen werken vanwege het protest. En dat ze om 15:00 met een verklaring zouden komen die er 16:30 nog niet was en de media al aangaf dat deze die dag ook niet meer zou komen. Dat helpt zo’n situatie natuurlijk ook niet en het had bovenstaande hierdoor kunnen helpen voorkomen.
Verder eens met Elise, als je werk/leven op het spel staat is het heel wat anders dan dat je er wat bij zou willen hebben.
- Luco
2 boeren??????? Er stonden er iets meer binnen zonder toestemming.
- ///Joost
Oneens. De rest die naderhand in de deuropening staat en 'binnen dringt' is net zo goed schuld...kuddegedrag. Er was immers ook maar een deur om te slopenGert-jan schreef: 15 okt 2019, 12:08 Moedwillig slopen is nooit goed te praten, terugkijkend zijn dit 2 ‘boeren’ geweest. Één die de deur een drukkerd geeft en één die de hekken omver rijd.

Absoluut. Ik kan me voorstellen dat het stoom bij ze uit de oren komt, maar de boel vernielen werkt alleen maar averechts. Die zielige deur kan daar ook niets aan doen.Verder eens met Elise, als je werk/leven op het spel staat is het heel wat anders dan dat je er wat bij zou willen hebben.
Edit: Hé! NOS push bericht...
-
Het wordt mij wat (veel) te militairistisch met 'strijders' enzo.
https://www.ad.nl/binnenland/dit-is-de- ... ~a12f7943/
Ook al strijden zij wél voor de goede zaak, dit moet anders.
https://www.ad.nl/binnenland/dit-is-de- ... ~a12f7943/
Ook al strijden zij wél voor de goede zaak, dit moet anders.
- Gert-jan
Ik vind het meevallen als je ziet wat den haag/europa ‘sloopt’ bij de Nederlandse boeren. Ik kan er ook echt niet bij waarom je (een deel van) de boeren uit Nederland weg zou willen hebben.
De vraag om voedsel word niet minder, eerder meer, en dus zullen ze het in andere landen op gaan pakken waar het slechter geregeld is aangezien ze daar niet omkijken naar wat meer of minder stikstof (als je daar in geloofd).
De vraag om voedsel word niet minder, eerder meer, en dus zullen ze het in andere landen op gaan pakken waar het slechter geregeld is aangezien ze daar niet omkijken naar wat meer of minder stikstof (als je daar in geloofd).
-
Ik ben het 99% met jou eens Gert-jan, die ene % is vanwege hekken en deuren.
- ///Joost
100% eensch!Robin schreef: 15 okt 2019, 12:25 Ik ben het 99% met jou eens Gert-jan, die ene % is vanwege hekken en deuren.
- Luc B
Gert-jan schreef: 15 okt 2019, 01:06 Het verhaal heeft altijd twee kanten:
https://www.facebook.com/16525411083114 ... 63?sfns=mo

Normaal noemen we dat gezellig. Dan is een feestje pas geslaagd als je bont, blauw en onder de varkensstift met je dronke harses naar huis probeerde te fietsen.
-
Tsja... Meneer agent provoceert de boel wel lekker zo.Luc B schreef: 15 okt 2019, 13:46Gert-jan schreef: 15 okt 2019, 01:06 Het verhaal heeft altijd twee kanten:
https://www.facebook.com/16525411083114 ... 63?sfns=mohahahahahahahaha en dan hebben we het wel eens over de 'linkse propaganda'. Tik van niets, gemiddeld boeren feestje gaat er lomper aan toe.
Normaal noemen we dat gezellig. Dan is een feestje pas geslaagd als je bont, blauw en onder de varkensstift met je dronke harses naar huis probeerde te fietsen.
- Luco
Ow die agent was ongewenst het provinciehuis binnen gedrongen.
-
Dus is dat een reden om te slaan?
Ken ik er ook nog wel een paar.
- Luc B
Nu durven ze wel, als dat nou ook eens met trouwstoeten zou gebeuren. Ipv andersom.
- ///Joost
Ze staan al even met elkaar te converseren, dus de beste man zal wel al een paar keer gewaarschuwd zijn dat ie op afstand moet blijven. Totaal geen medelijden mee. Ik ben blij dat de politie eens hardhandig optreedt. Dat zouden ze vaker moeten doen.Gijzert schreef: 15 okt 2019, 14:47 Dus is dat een reden om te slaan?