spatborden op de m2 competition staan toch echt voor 5+k in de prijslijst, per stuk.
Misschien het verschil per kant tussen de Blue Brakes en de grijze BBK?Erik schreef: 13 okt 2019, 20:08 De 788M is volgens mij een optioneel lichter wiel dan standaard.
De info over die 3.74kg heb ik uit een brochure of van een forum (voor wat het waard is).
Per as bedoel je:)Kadett schreef: 14 okt 2019, 08:03 Verschil tussen blue brakes en bbk is totaal 16kg dus zou op 8kg per wiel uitkomen. Denk dat wat je zegt per as logisch klinkt.
En anders de BBS FI-R eronder van 7.5 kg per stuk![]()
Passen de standaard blue brakes van de M2 niet in de 18 inch wielen van Bmw?Robin schreef: 14 okt 2019, 16:49 Moeilijk kiezen. Of de FI R en de blue brakes die ik nu heb of zo'n AP setje waarbij je ook(net als nu) 18 inch eronder kunt gooien. Zoals ik ermee rijd denk ik de FI Rs dan maar:)
Jawel.jacobt schreef: 14 okt 2019, 23:39Passen de standaard blue brakes van de M2 niet in de 18 inch wielen van Bmw?Robin schreef: 14 okt 2019, 16:49 Moeilijk kiezen. Of de FI R en de blue brakes die ik nu heb of zo'n AP setje waarbij je ook(net als nu) 18 inch eronder kunt gooien. Zoals ik ermee rijd denk ik de FI Rs dan maar:)
"Dikke Sjaak" indeed! Die motorkap is wel echt heerlijk zo.Erik schreef: 14 okt 2019, 23:00 Ik heb nog de uitlaat, en de remmen (AP) op de wishlist.
Daarna evt setje hele knappe kuipen.
Geen troep wil ik erop.
Hij staat te wachten, heb vrijdag pas tijd om hem op te halen
![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bokkepoot, e30touring1990, Fabian, Google [Bot], Thomas H, WillemBoer en 8 gasten