Ok, dus een discussie daar mag je geen nieuwe argumenten aandragen, want dan wordt de discussie zinloos?Luco schreef: 05 okt 2019, 09:46 ja als je er elke keer wat nieuws bijhaalt is een discussie zinloos....

Ok, dus een discussie daar mag je geen nieuwe argumenten aandragen, want dan wordt de discussie zinloos?Luco schreef: 05 okt 2019, 09:46 ja als je er elke keer wat nieuws bijhaalt is een discussie zinloos....
lezen slimmerd het ging om de benzineprijs, ja als je dan ineens de verkoop van auto's erbij gaat halen slaat dat nergens op ja, dan wordt de discussie zinloos ja.
Was maar een voorbeeld he. Maargoed ik begrijp dat jij er geen problemen mee hebt wat de overheid allemaal flikt, graag belasting afdraagt en het motto "1 Europa" alleen geldt als het voor de staat geld oplevertLuco schreef: 05 okt 2019, 20:29
lezen slimmerd het ging om de benzineprijs, ja als je dan ineens de verkoop van auto's erbij gaat halen slaat dat nergens op ja, dan wordt de discussie zinloos ja.
Nee hoor maar een overdreven reactie, als "de arosa is nu niks meer waard en onverkoopbaar" omdat je nu 98 moet tanken wat max 2 cent de km duurder is vind ik nogal wat overdreven.daNpy schreef: 05 okt 2019, 23:41Was maar een voorbeeld he. Maargoed ik begrijp dat jij er geen problemen mee hebt wat de overheid allemaal flikt, graag belasting afdraagt en het motto "1 Europa" alleen geldt als het voor de staat geld oplevertLuco schreef: 05 okt 2019, 20:29
lezen slimmerd het ging om de benzineprijs, ja als je dan ineens de verkoop van auto's erbij gaat halen slaat dat nergens op ja, dan wordt de discussie zinloos ja.![]()
Die benzineprijs is niet wat je de nek om draait, het is de verkrijgbaarheid.daNpy schreef: 06 okt 2019, 09:12 Dat de auto minder goed verkoopbaar is denk ik wel. Er kan geen E10 in en dat zal toch een punt zijn waarop mensen voor een andere auto zullen gaan, met een benzineprijs verschil van 18 cent/liter.
Dan is het toch in beide posities een vooruitgang, als je van stookolie of houtkachels naar gas toe gaat is een vooruitgang. net als wij van het gas af gaan in de toekomst, we lopen wat dat betreft gewoon een stap voor, niks speciaals aan. We zijn ook niet in 1 keer van de mddeleeuwen naar de 21e eeuw gegaan.daNpy schreef: 05 okt 2019, 09:281 ct de kilometer, natuurlijk. Het prijsverschil per liter is hier meer dan 18 ct en dat is meer dan 10% duurder, denk maar niet dat die 10% zuiniger is met andere brandstof.Luco schreef: 05 okt 2019, 08:59 Wat een onzin zeg, je kan prima v power tanken dus je hoeft helemaal niks te vervangen, ja v power is wat duurder maar hij loopt er ook beter op en je haalt meer km, dus hoeveel hoger zullen die kosten zijn max 1 cent de km, phoephoe wat een kostenverhoging zeg.
Het gemiddelde verbruik van de Seat (over 3 jaar) is 7,33l/100km, er heeft slechts 1 tankje V-Power Racing in gezeten en daarmee was het verbruik (enkel snelweg rijden) 6,9. Met enkel snelweg de tank erna was het 6,6 l/100km. Uiteraard te weinig data om lange termijn conclusies te krijgen wat RON98+ betreft maar gezien de ritjes die mijn vriendin maakt gaat het alles behalve goedkoper worden met V Power of dergelijken.
Het hele verhaal slaat gewoon nergens op wat ze hier uithalen, net als "iedereen van het gas af". 17 miljoen mensen van het gas en in Duitsland gaan ze er met zijn 80 miljoen juist gebruik van maken want die stoken nog olieWie houd wie nou voor de gek, ze knijpen de automobilist hier gewoon keihard uit en dit is weer een extra maatregel. Zum kotzen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten