Nu rijdt de 2019 versie(op Goodwood paar weken terug gepresenteerd) rond.
Van 2011 tot 2018 hier in de garage gestaan in schaal 1 op 1.Robin schreef: 10 aug 2019, 12:22 Ja. Zo bleef voor mij ook de front engine Corvette heilig zegmaar:)
Ik had in 1980(?) zoiets als ongeveer 1:18 kunststof SPEELGOED model op batterijen die, als je de (lange) motorkap opendeed je codes ofzo kon invoeren wat hij dan ging doen(voor achteruit/links/rechts)
![]()
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... nvertible/de nieuwe Corvette is in de basis ontwikkeld als Convertible en dat is de reden dat de reguliere versie over een handmatig verwijderbare hardtop beschikt en deze écht open versie een elektronisch wegklapbaar exemplaar heeft. Het dakje, dat door middel van zes elektromotoren in beweging wordt gebracht, laat zich in 16 tellen bij een snelheid van maximaal 48 km/h openen of sluiten. Het achterdek van deze Convertible is designtechnisch duidelijk anders dan het exemplaar van de reguliere Corvette. Het dak is standaard in carrosseriekleur gespoten. Een Carbon Flash-kleurig exemplaar is optioneel leverbaar.
In jou ogen dan.........Hielke schreef: 03 okt 2019, 23:57 Lijkt wel of voor- en achterkant niet bij elkaar horen. Lijnvoering klopt niet.
Ik zie die dingen.Downforce Hans schreef: 04 okt 2019, 10:12In jou ogen dan.........Hielke schreef: 03 okt 2019, 23:57 Lijkt wel of voor- en achterkant niet bij elkaar horen. Lijnvoering klopt niet.
Vind ik ook. de achterkant oogt groot en lomp t.o.v. de voorkant. Met dakje klopt het wat beter en valt het minder op.Hielke schreef: 03 okt 2019, 23:57 Lijkt wel of voor- en achterkant niet bij elkaar horen. Lijnvoering klopt niet.
100% waar.
Ja had ie niet 23 Yugo's , 8 FSO's Polonez en een 911?Hielke schreef: 04 okt 2019, 13:39100% waar.
Datzelfde antwoord gaf Ivan Lendl ooit toen hem gevraagd werd welke kleur zijn 911 had. Want hij wist het even niet (met zijn enorme wagenpark).
Maar ja, je moet ook een keer in- en uitstappen he.
Dit was toch die Corvette die niet meer als 200pk produceerde? De oliecrisis vetteRobin schreef: 10 aug 2019, 12:22 Ja. Zo bleef voor mij ook de front engine Corvette heilig zegmaar:)
Ik had in 1980(?) zoiets als ongeveer 1:18 kunststof SPEELGOED model op batterijen die, als je de (lange) motorkap opendeed je codes ofzo kon invoeren wat hij dan ging doen(voor achteruit/links/rechts)
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten