Met wat siliconenkit

Met wat siliconenkit
Dat heet anorexia tochPeterB schreef: 03 okt 2019, 21:02 Die Olga toch...
1,75 en 54 kg.
Weegt net zoveel als wat m'n overgewicht is volgens de BMI-index.
Nederland is helemaal verrot........Wat beweegt die groen-links gasten om dit toch steeds door te zetten.......Tom schreef: 04 okt 2019, 09:58 Nederland gaat naar de haaien, daar past dit artikel uitstekend bij:
https://www.geenstijl.nl/5149865/amster ... illegalen/
Wat voor een bril heb jij op?
Ik sta ondertussen helemaal nergens meer van te kijken.Tom schreef: 04 okt 2019, 09:58 Nederland gaat naar de haaien, daar past dit artikel uitstekend bij:
https://www.geenstijl.nl/5149865/amster ... illegalen/
Exact... als je het als ambtenaar daar niet mee eens bent moet je de landelijke politiek in gaan, dan kun je wetsvoorstellen doen.Downforce Hans schreef: 04 okt 2019, 10:08
Nederland is helemaal verrot........Wat beweegt die groen-links gasten om dit toch steeds door te zetten.......
Die gasten zijn uitgeprocedeerd dus dat betekend wegwezen......
Is dat gemeentebelastinggeld die 5,3 miljoen?Tom schreef: 04 okt 2019, 10:29Exact... als je het als ambtenaar daar niet mee eens bent moet je de landelijke politiek in gaan, dan kun je wetsvoorstellen doen.Downforce Hans schreef: 04 okt 2019, 10:08
Nederland is helemaal verrot........Wat beweegt die groen-links gasten om dit toch steeds door te zetten.......
Die gasten zijn uitgeprocedeerd dus dat betekend wegwezen......
Zit je in de gemeente en mag je gemeenschapsgeld besteden, dan moet je daar verantwoording voor af kunnen leggen. Verwar je dat met je persoonlijke idealen dan ben je ongeschikt.
Dit soort idiote uitgaven slaan nergens op. Is op geen enkele manier uit te leggen. Waanzin.
Uit welke eeuw kom jij dan? Volgens mij werden wij vroeger al geïndoctrineerd om de arme mensen in Afrika te helpen. Van onze generatie staan er daarom ook gewoon "hoogopgeleide idioten" te zingen: Welkom, welkom in mijn land...350 Z schreef: 04 okt 2019, 11:00 Dankzij de indoctrinatie zullen de jongeren straks massaal op Groen Links, D66 en PvdA stemmen. Wat ben ik blij dat ik nog onafhankelijk onderwijs heb genoten.
Met nog wat stemmen op SP / PvdD en voor je het weet hebben we een links kabinet met aan het roer Jesse Klaver als onze minister-president. En als het zo ver komt dan zou ik me toch zorgen maken over je eigen spaarpot.... want die gaan ze plunderen om al hun wilde plannen uit te kunnen voeren.350 Z schreef: 04 okt 2019, 11:00 Dankzij de indoctrinatie zullen de jongeren straks massaal op Groen Links, D66 en PvdA stemmen. Wat ben ik blij dat ik nog onafhankelijk onderwijs heb genoten.
Wij leerden dus zo goed als niks over Afrika. Wij leerden op onze school veel over India en het kastensysteem wat daar 40 jaar verder nog steeds bestaat. En over hulp leerden we over Brazilie. Wij moetsen 25km lopen en kregen per km betaald via donaties. Met deze donaties werd dan een school gebouwd in een arm dorpje in Brazilie. Nadien (maanden later) kregen we foto’s te zien van de gebouwde school (wij noemen dit een grote garage in deze tijd). Dit werd dan geregeld/gedaan door een missionaris.SlowCo schreef: 04 okt 2019, 11:48Uit welke eeuw kom jij dan? Volgens mij werden wij vroeger al geïndoctrineerd om de arme mensen in Afrika te helpen. Van onze generatie staan er daarom ook gewoon "hoogopgeleide idioten" te zingen: Welkom, welkom in mijn land...350 Z schreef: 04 okt 2019, 11:00 Dankzij de indoctrinatie zullen de jongeren straks massaal op Groen Links, D66 en PvdA stemmen. Wat ben ik blij dat ik nog onafhankelijk onderwijs heb genoten.
Wij ook niet echt.
goed idee toch ipv 100 varkens van 100 kilo naar 50 van 500 kiloKadett schreef: 06 okt 2019, 08:28 https://www.telegraaf.nl/nieuws/1418849 ... s-ijsberen
En wij onze veestapel moeten halveren voor het milieu!![]()
Volgens mij moeten die Chinezen iets minder babi pangang etenDe Chinese vicepremier Hu Chunhua waarschuwt dat de varkensvleestekorten in zijn land alleen maar toenemen. Hij verwacht een jaarlijks tekort van 10 miljoen ton. Dat is meer dan er nu jaarlijks wereldwijd wordt verhandeld.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 3 gasten