Dankje Bram, ik zal de laatste dag nog wel met mijn M-atties hier volmaken

Dankje Bram, ik zal de laatste dag nog wel met mijn M-atties hier volmaken
Ze hebben nu zelfs de M2A, B & M2C keuze. Mêh.
Een ouwe E39 laat je voor een vermogen opknappen maar een jonge Golf R laat je staan vanwege steenslag.ErikS schreef: 02 okt 2019, 14:05
Helaas, de R wordt het niet.
Erg veel steenslag ed.
Jammer & door.....![]()
+1.Arthursx schreef: 02 okt 2019, 20:16 Man man, iedereen weet het beter hier. Waarom zou je een bijna nieuwe auto spuiten en meteen 1500,- willen uitgeven. Net als Dynaudio, dat is toch een must have. Ik zou echt niet willen prutsen met achteraf audio inbouwen.
Heeft niks met beter weten te maken.Arthursx schreef: 02 okt 2019, 20:16 Man man, iedereen weet het beter hier. Waarom zou je een bijna nieuwe auto spuiten en meteen 1500,- willen uitgeven. Net als Dynaudio, dat is toch een must have. Ik zou echt niet willen prutsen met achteraf audio inbouwen.
Inclusief jezelf, zie ik in de rest van je betoog.Arthursx schreef: 02 okt 2019, 20:16 Man man, iedereen weet het beter hier. Waarom zou je een bijna nieuwe auto spuiten en meteen 1500,- willen uitgeven. Net als Dynaudio, dat is toch een must have. Ik zou echt niet willen prutsen met achteraf audio inbouwen.
+ heelveelBram schreef: 02 okt 2019, 14:07 De eerste de beste die een Tesla nog 1x een M3 noemt laat ik verwijderen hier![]()
Is me gewoon te duur.Arthur schreef: 03 okt 2019, 09:49 Autostyle wielen? Smaken verschillen want ik vind ze wel mooi... Alleen zwarte auto, zwarte wielen was niet mijn keuze. Maar goed, dit is eentje met Dynaudio en het performancepack (oa top van 260 p/u). Qua uitrusting mss iets voor Erik? En ding heeft toch al een 11k afgeschreven en mss krijg je nog wat korting![]()
Als je veel over gravel wegen moet rijden is veel steenslag onvermijdelijk.Martijn_bmw schreef: 02 okt 2019, 21:12 Blijkbaar was er een reden dat ie zo goedkoop was...
Veel steenslag op een jonge auto met weinig km![]()
Getuigd niet echt van nette omgang door eerste eigenaar.
Ieder waar naar ze geld zullen we maar zeggen![]()
Mint hoeft absoluut niet, neus overspuiten ga ik bij 'n import wagen zeker niet doen. Is toch helemaal niet gek? Ik heb de tijd man, relax....tomgtr schreef: 03 okt 2019, 10:34 Je wil dus een mint bijna nieuwe auto die praktisch is, weinig afschrijft, rijdt als een sportauto, waarmee je niemand voor hoofd stoot en dat voor een appel en een ei. Ik geloof dat pagina 200 erg optimistisch was.
Gebruikers op dit forum: beske, Bing [Bot], Eeuwe, S-RS, Ti-Tourist (Erik), Will F., WillemBoer en 8 gasten