Dan betaal jij per maand bijna hetzelfde als ik per jaar...
(ik hou het nog wel even bij een goedkope ICE)
105 tegenwoordig
Wat lach jij nou joh......ouwe zemelaar.......tomgtr schreef: 28 sep 2019, 17:07allen schreef: 28 sep 2019, 16:27Bij jou wordt dat een scootmobiel...Downforce Hans schreef: 28 sep 2019, 08:19 Als ik dan toch elec moet gaan rijden doe mij die dan maar........![]()
![]()
Kwestie van tijd.. Zelfs Porsche is tegenwoordig met 4 cilinders een parel
Tesla Model 3Jeffrey026 schreef: 29 sep 2019, 09:09 Ik zit te kijken naar golf gte of tesla model 3. Iemand die de voor en nadelen kan benoemen van deze 2 modellen?
18 schadevrije jaren is 75% korting ==> bruto 16k premie per jaar.
tomgtr schreef: 29 sep 2019, 13:04 Toch is het apart. Als je als DFer na een tragisch ongeval 5 jaar geleden in coma raakte en er nu uit komt. Laatste discussies die je las waren PDK vs DCT, elektrische stuurbekrachtiging is kut, turbo vs n/a, achterwielaandrijving vs voor od 4wd.
Nu ga je weer meelezen en lees je dat de nieuwe parel een M3 is, dat is geruststellend totdat je erachter komt dat het ding geen benzine stookt. Fiesta ST, Focus 1.0 3 cyl, 4 cyl in een Cayman, allemaal prima lees en schrijfvoer die je dagelijks langs ziet komen op DF.
Het is hard gegaan. Ik snap het allemaal, en zeker in Nederland laat de overheid je weinig keus. Maar ik wordt er best een beetje weemoedig van.
Gebruikers op dit forum: EricT en 12 gasten