Ik werd getipt door Michel Pol voor dit nieuwe forum. Thx hiervoor Michel.
Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen, maar het lijkt veel belovend als ik zo de berichten zie.
Ikzelf ben:
Ruud Hulsegge:
Getrouwd, 36 jaar, vader van 2 kinderen. Woonachtig te Doesburg en heb momenteel de beschikking over 3 auto's.
Zakelijk rijd ik een Opel Astra Combi van 2005, brandweerrood met grote letters HILTI erop! Het is een CDTI maar liefst 1700cc! Goed sturende auto, maar het koppel van dat ding is dramatisch.

Prive rijd ik een Subaru Legacy sedan uit 1996 2.0 GL AWD. Fijne auto, goed koppel, stuurt scherp en wanneer je de moter door laat trekken in de toeren gaat hij geweldig. 8)
Voor de fun rijd ik met een Subaru Impreza MYOO met enige opties om de performance te verbeteren. Ik schrijf: Intrax onderstel (begin 2005 geupdated en gereviseerd), gemodificeerde remmen (schijven, blokken, remleidingen, remolie, beugel ter versteviging van hoofdremcylinder), inlaatsysteem aangepast (intercoolersplitter, slangen, luchtinlaat, koeling turbo), verstijvingsstang voor en achter, verstelbare stabilisator achter, ecutek voor motermanagement, aangepast uitlaatsysteem, Air Fuel Ratiometer, 17 inch velgen. Oftewel het is mijn speelauto.

Hobby met deze auto is de Nordschleife en lekker sturen op achteraf wegen. Top op meerdere keren op GPS gemeten 260km/u

Net aan een nieuwe baan begonnen, dus zal de komende tijd niet veel kans hebben om te posten, maar zal regelmatig van me laten horen.

Groeten Ruud.[/code][/b]