Bericht
door Robin » 16 sep 2019, 09:29
Ik heb gisteren in the Middle of Nowhere m'n bakkie even zeer goed aan de tand gevoeld, beetje rallyachtige stages ergens ver bovenin Nederland en waar de zee bijna begint:)
Heerlijk van de ene minitrotonde naar de andere minirotone uitaccelleren dorpje in dorpje uit, en hoe ook op droog die 265ers achter moeite hebben, je voelt 't sperdiff werken en al minimaal stuurwiel corrigerend dender je op gepaste afstand op 'n tegemoetkomende stoet relaxede (HD en dergelijke) motorijders af. Bij een groep Duitse Campers en de rest deed ik 't wat rustiger aan:)
Man, wat een kar, irl op de snelweg en als daily is 't best boring (maarja welke auto hedendtendage niet), maar als je 'm de sporen geeft en je die achterbanden icm dat puike LSD voelt rammen in' t asfalt jankend naar 7600rpm. Jonge. Mooi man.
Over 3 weken op Papenburg: Zin an!
Oh ja haal ik de missus op en 'n vriendin, staat verder voor me bij verkeerslicht 'n nagelnieuwe Model3 met wat 50ers erin, G-xxxx kenteken, nagelnieuw, die trok 'n Volvo naar de 100 vlot weg(doh) Ik kom later naast 'm rijden(zo'n Megaand Passat hoofd die niks om auto's gaf, maar nu op feestjes kan vertellen dat ie 'n sportwagen heeft en in 4 naar de 100 kan) En ik geef toch even gas en knal 'm naar [censuur] kmh
Komm ik op 'n rood verkeerslicht aan, links vrij, ik denk man ga ernaast staan, dit verlies ik naar de 100, neen hij niet willen spelen, bleef tam achter mij:)
Accu zal wel op 70% zijn, dan kun je niet meer spelen:)
Is er al gezegd hoe smakeloos zielloos zo'n doods zwart ding al rijdend eruit ziet?
Later bij Van Der Valk stond ook 'n zwarte met stalen grote wielen aan de lading rode remklauwen. Ik zeg tegen MdV: Dit is de grootste concurrent van mijn auto min of meer. Ze zegt: Je ruilt 'm niet in voor die lelijke auto, gek!
Edit 2: Gisterochtend bij LwD een 911 achter me, heel tam reden we beide 132kmh, hij haalt me op eeen een gevement(...)in zwart een nieuwe (DOH) 992 Carrera S. Wel heeeeeel dik ook. Ouwe knar erin, maar toen ie me inhaalde VROAAAR. Lekker!
Er gaat niks boven 'n beetje een ICE sporter!