EV auto's (elektrische)
-
OnlineLuco
Re: EV auto's (elektrische)
Dat is ook weer zo
-
Als er een partij is waar alles onder een vergrootglas ligt is het tesla. En ze worden toch al met de grond gelijk gemaakt? Domme keuze als leasemaatschappij om met een onbetrouwbare partij in zee te gaan als het zo'n drama is?Martijn_bmw schreef: 08 sep 2019, 08:48Dat was precies mijn punt, zonder die besparing zou helemaal niemand voor 60k in een model 3 gaan rijden en was ie uitgehoond als een soort nieuwe versie van de multipla. Maar omdat het zo lekker goedkoop is is iedereen ineens lyrisch. Zelfde geld voor de kwaliteit van het hok en de aflever “service” bizar wat voor bende tesla daarvan maakt. Elk ander merk was al met de grond gelijk gemaakt maar tesla komt overal mee weg, want het is zo lekker goedkoopLuco schreef: 08 sep 2019, 00:21Voor 60k nieuw heb je geen nieuwe fatsoenlijke diesel met wat vermogen, benzine is voor mij helemaal niet te doen.(heb er nu alweer 80k bijgezet)allen schreef: 07 sep 2019, 22:14
Ik wel en we weten allemaal hoe dat afliep...![]()
Maar als een BMW al saai is, hoe erg moet een ev dan wel niet zijn!
Dus vandaar dat ik zeg dat ik de keuze niet hoef te maken, en inderdaad zou het puur voor de zaak dan een ev worden als ik 60k te besteden had, net wat een ander hier als voorbeeld al gaf bespaard mij het denk ik 40k over drie jaar, daar kan ik iets heel leuks ernaast rijden.
Maar nogmaals ik hoef die keuze niet te maken omdat ik geen 60k voor een auto over heb, de x5 was de duurste tot nu toe en dat was veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder dan die 60k, en voor dat bedrag was de x5 voor ons de beste keuze.![]()
- Hielke
Zo zat ik ook te denken bij het lezen van de bovenstaande commentaren.Wimo schreef: 08 sep 2019, 11:42 Als er een partij is waar alles onder een vergrootglas ligt is het tesla. En ze worden toch al met de grond gelijk gemaakt? Domme keuze als leasemaatschappij om met een onbetrouwbare partij in zee te gaan als het zo'n drama is?
-
Ik snap niet waarom al die partijen en ondernemers zichzelf zo pijnigen om wat tientjes.. dagelijks in de kou staan en alleen zeurende klanten. Ellende.
-
OnlineMartijn_bmw
Weinig keuze natuurlijk, de leaserijder wil een Tesla want dat is de enige in 2019 leverbare elektrische auto en dus nog tegen 4% bijtelling.Hielke schreef: 08 sep 2019, 11:54Zo zat ik ook te denken bij het lezen van de bovenstaande commentaren.Wimo schreef: 08 sep 2019, 11:42 Als er een partij is waar alles onder een vergrootglas ligt is het tesla. En ze worden toch al met de grond gelijk gemaakt? Domme keuze als leasemaatschappij om met een onbetrouwbare partij in zee te gaan als het zo'n drama is?
Maar geloof mij en Fabian zal het beamen, we doen zaken met alle merken leveren jaarlijks ruim 25.000 Nieuwe auto’s af maar zo’n bende als Tesla ervan maakt hebben we echt nog nooit meegemaakt

-
Daar maakt Tesla het zelf naar.Wimo schreef: 08 sep 2019, 11:42 Als er een partij is waar alles onder een vergrootglas ligt is het tesla.
-
Dus je kiest bewust gegarandeerde bagger te leveren? Omdat de klant het wil? Jeetje, bijzondere business. Kan nooit goed zijn voor je naam... uiteindelijk zijn jullie verantwoordelijk voor de auto en de service. Als dat niet onder controle is doe je toch geen zaken?Martijn_bmw schreef: 08 sep 2019, 12:14Weinig keuze natuurlijk, de leaserijder wil een Tesla want dat is de enige in 2019 leverbare elektrische auto en dus nog tegen 4% bijtelling.Hielke schreef: 08 sep 2019, 11:54Zo zat ik ook te denken bij het lezen van de bovenstaande commentaren.Wimo schreef: 08 sep 2019, 11:42 Als er een partij is waar alles onder een vergrootglas ligt is het tesla. En ze worden toch al met de grond gelijk gemaakt? Domme keuze als leasemaatschappij om met een onbetrouwbare partij in zee te gaan als het zo'n drama is?
Maar geloof mij en Fabian zal het beamen, we doen zaken met alle merken leveren jaarlijks ruim 25.000 Nieuwe auto’s af maar zo’n bende als Tesla ervan maakt hebben we echt nog nooit meegemaakt![]()
Blijkbaar is de marge ook dermate klein dat het nooit goed kan aflopen. Ik dacht dat de meeste banken juist risico's vermeden..
-
Wow, serieuze post? 

-
Ik probeer het te begrijpen :p
-
-
OnlineLuco
fixedSlowCo schreef: 11 sep 2019, 19:21 https://www.autovisie.nl/nieuws/polesta ... egraaf.nl/
"Tesla beter dan de rest in accuefficiëntie, op elk ander gebied zijn wij beter"
- Hielke
Misschien.Luco schreef: 11 sep 2019, 19:53fixedSlowCo schreef: 11 sep 2019, 19:21 https://www.autovisie.nl/nieuws/polesta ... egraaf.nl/
"Tesla beter dan de rest in accuefficiëntie, op elk ander gebied zijn wij beter"
Nu staan Volvo's niet direct bekend om hun dynamische rij-eigenschappen. De Model 3 weet als geen andere auto een uitdagend stuk stuurweg te bedwingen. Maar misschien is dat wel het gevolg van het lage zwaartepunt van een elektrisch voertuig. Hoe dan ook, laat maar komen die concurrenten.
- JP
Tesla wil het Taycan Ring-record gaan verbreken..... ze zijn al in voorbereiding.....
-
Jammer dat er geen fatsoenlijke lader is daar
Lijkt me een mooi verbeterpunt nu zelfs de duitse merken wakker worden..

-
- Auto: Fun Damn Mentally
LOL als dit waar is. Dieselagregaat als redder in nood/De Verlosser voor 'n Tesla:)
- Hielke
Het ronderecord op Laguna Seca hebben ze alweer te pakken met een gemodificeerde Model S.
https://www.youtube.com/watch?v=6hmdmYRYt9A
Gewaagd dat Musk de handschoen heeft opgepakt. Porsche op de Nordschleife verslaan, die ambitie is niet realistisch, dat gaat niet lukken. Ook niet als ze de issues met de oververhitting hebben opgelost.
https://www.youtube.com/watch?v=6hmdmYRYt9A
Gewaagd dat Musk de handschoen heeft opgepakt. Porsche op de Nordschleife verslaan, die ambitie is niet realistisch, dat gaat niet lukken. Ook niet als ze de issues met de oververhitting hebben opgelost.
-
Blijkbaar rijden ze met een nieuwe versie met 3(?) motoren .. koeling was bij de 3 al geen probleem meer dus zal bij deze ook gefixt zijn? Remmen komt natuurlijk nooit goed ... dingen zijn gewoon te zwaar.
Laatst gewijzigd door Wimo op 12 sep 2019, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- JP
https://www.autoblog.nl/nieuws/met-deze ... aan-130122We hebben al een exemplaar gesnapt met andere banden en een spoilerlip. Voor officiële ronderecords zijn er bepaalde lichte modificaties toegestaan, met name voor de veiligheid van de bestuurder. Denk aan een rolkooi, bijvoorbeeld.
Maar deze Tesla ziet er bijzonder dik en fraai uit. Deze Model S is lager en heeft bredere uitgeklopte wielkasten. Ook de wielen zijn nieuw. De banden schijnen enorm plakkerige Michielin Cup 2 R banden te zijn. Als straatband zijn die volkomen hopeloos, maar voor een rondje over de Nordschleife zijn ze uitstekend geschikt. Tevens is de Model S voorzien van de eerdergenoemde rolkooi.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Dikke Sjaak met die 'uitgebouwde' wielkasten. Gewoon mooie kar. Dit itt de Model 3.

-
Tjsa, Porsche heeft de tijden ook gereden met een pre-productie versie. Enige wat musk hoeft te doen is deze versie in productie nemen en het is 'fair' ... Een grote stunt maar vermakelijk 
Nieuw onderstel, 3 motoren .. er staat ook een + achter de P100D ..

Nieuw onderstel, 3 motoren .. er staat ook een + achter de P100D ..
-
Zouden ze ook de achterbank verwisseld hebben voor een extra accupakket?
Wel mooi als er hierdoor een productieversie van die Tesla komt.
Wel mooi als er hierdoor een productieversie van die Tesla komt.
- JP
Maakt Tesla nu ook al slagroom (zie busje rechts)
?

- ///Joost
De bestuurder draagt ook een accupakket bij zich zo te zien.
- Hielke
Mooi laag zwaartepunt.