Nee moet ik nog steeds doen, maar ben savonds kapot als ik thuiskom man, ben geen 20 meerSpijkerhard schreef: 08 sep 2019, 21:07 Hielke heeft waarschijnlijk aandelen Tesla voor bijna niets aangeschaft...
Was je al langs geweest Luco?
Heb je verder nog iets gedaan aan de vorm van de stoelen?
Is dat toeval nadat Hielke hem heeft geleend ?
De stoelen zitten verder perfect voor mij. Vorm hoef ik niets aan te doen. Ventilatie was niet mogelijk, massage wel.
Was er al bang voor .. schijnt een hoop gedoe te zijn om achteraf koeling in te bouwen. Heb je meteen alles laten doen of alleen de voorstoelen?Spijkerhard schreef: 09 sep 2019, 06:45De stoelen zitten verder perfect voor mij. Vorm hoef ik niets aan te doen. Ventilatie was niet mogelijk, massage wel.
Jammer
Since 2011, Tesla has burned through ~$24 billion in negative free cash flow. The sell-side concern over the company’s cash position effectively signaled that Wall Street wasn’t willing to subsidize Elon Musk’s money-losing business any more.
As a result, Musk needs to start showing a level of capital discipline he hasn’t had in the past. Unfortunately, this reduced capital spending is incompatible with the lofty goals Tesla needs to hit in order to justify its valuation.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten