Ik denk dat er weinig leerkrachten/politieagenten/verpleegkundigen/jan modaal met twee kinderen zijn die even 27K tot 31K aftikken

2290kg:)JP schreef: 05 sep 2019, 09:01 Dat juist Porsche met zo’n duracell sportauto’tje (mwah...2200kg) is toch wel een teej-ken aan de wand !
Zijn geen nadelen, maar uitdagingen. #positiefdenken
Ik ook, maar daar staat tegenover dat je met de Taycan over en over en over kunt planken als 'n gek, hittehuishouding ivm 800Volt package is veel beter geregeld.Richardt. schreef: 05 sep 2019, 12:26 als ze de actieradius van een Tesla Model S (die al enkele jaren oud is) niet op zn minst kunnen evenaren zou ik het ook opmerkelijk vinden.
Een Turbo.
Door wie? Luco?
Both of the launch Taycans have somewhat convoluted power figures, with an overboost function able to unlock more performance from each car’s dual electric motor set-up under certain circumstances. The Turbo S’s headline figures stand at 616bhp, with an overboost peak of 750bhp – along with 774lb ft of torque – when launch control is selected. It’ll reach 62mph in 2.8sec, 100mph in 6.3sec and go on to a limited top speed of 162mph. The Turbo, meanwhile, has the same 616bhp in normal driving, but a less potent 671bhp on overboost due to its slightly smaller and less powerful front motor; 0-62mph takes 3.2sec and top speed is the same 162mph.
Eerst zien, dan geloven Robin.Robin schreef: 05 sep 2019, 12:30Ik ook, maar daar staat tegenover dat je met de Taycan over en over en over kunt planken als 'n gek, hittehuishouding ivm 800Volt package is veel beter geregeld.Richardt. schreef: 05 sep 2019, 12:26 als ze de actieradius van een Tesla Model S (die al enkele jaren oud is) niet op zn minst kunnen evenaren zou ik het ook opmerkelijk vinden.
Handig...Voor regelmatig DC-snelladen wordt een laadvermogen van maximaal 50 kW aanbevolen.
Gebruikers op dit forum: JdBn, Semrush [Bot] en 5 gasten