Zelf rijden op Spa was voor mij de eerste keer, en het smaakt naar meer!

Dankjewel!Martijn_bmw schreef: 02 sep 2019, 19:39 Lijkt me wel ff schrikken als je vol op de Tarzan aankomt en je merkt geen remmen meer te hebben
Gelukkig verder wel lekker gereden blijft een waanzinnig mooie verschijning zo!
brr, zeker mega schrikken en mazzel dat die voorganger links ook links bleef en niet te vroeg begon met insturen.Lindsay155 schreef: 02 sep 2019, 23:02Dankjewel!Martijn_bmw schreef: 02 sep 2019, 19:39 Lijkt me wel ff schrikken als je vol op de Tarzan aankomt en je merkt geen remmen meer te hebben
Gelukkig verder wel lekker gereden blijft een waanzinnig mooie verschijning zo!
Ja mega schrikken. Linkje hieronder zie je een stukje onboard waar het gebeurd. Je hoort als ik de rem intrap alleen heel in de verte een soort fluitje. Maar er gebeurde helemaal niets.
@Luco, thanks!
Haha! Was heel blij dat die grindbak er was.. denk inderdaad dat het met alleen een uitloop strook oid het iets anders zou zijn afgelopen. Niet normaal ook hoe dat afremt, ik heb ook nog een flinke blauwe plek waar de gordel zat bij mijn been, want dat geeft toch nog een behoorlijke impact.Marc Sierra schreef: 03 sep 2019, 20:10 Dat is zeker schrikken zeg!Ik dacht echt dat hij niet stil zou staan voor de bandenstapel zo hard als je de grindbak in ging! Wat heeft het precies begeven? Is de remklauw van het fusee afgebroken?
Wat is trouwens dat geluid op het rechte stuk? Het klinkt alsof iemand met de luchtsleutel nog wat onderdelen aan het vastzetten is.![]()
Haha! Die kleintjes kennen echt geen angst, en dat terwijl wij alle kleuren van de regenboog in onze broek hebben.SvB schreef: 04 sep 2019, 09:33 Pffffffft, das schrikken, gaat nog hard zat vind ik![]()
Ik heb het een keer gehad toen ik aan het rijden was voor "Rally for Kids"
Lekker rondjes aan het rijden met een Porsche Turbo en ook in ene voor de Tarzanbocht geen remmen meer.
Met een hoop kunst en vliegwerk en de handrem de auto dwars door de bocht kunnen krijgen.
Het meisje wat op dat moment naast mij zat dacht dat het erbij hoorde en zat er glimlachend naast, ik niet, wat een mazzel![]()
Gebruikers op dit forum: Marc Sierra, Mark 320iS, Thomasss, Wimo en 9 gasten