Lezen Erik, ik drink geen melk

Maar gezien al dat geblaat van jouw zal jij wel groot afnemer zijn

There, fixed it..
En dan zo eindigenTom schreef: 31 aug 2019, 11:29 Ik vind het trouwens wel goed als mensen vegetariër worden.
Eet zelf ook weinig vlees (al is dat niet eens vanuit principe).
Wel een beetje moeite mee als ze zichzelf dan als de redder van de wereld zien en menen dat als geloof te moeten uitdragen![]()
Steaks van 1100 gram, 3 hamburgers.
Eens. De best lopende topics gaan niet over auto’s hier.Roy RS schreef: 31 aug 2019, 22:12 Zorgwekkender dan die vegan onzin hype is dat t hier in n dag 5 pagina’s bij elkaar trekt.
Dat lukt met een auto met max driving fun niet...
Raar wel
Heb je nog nieuws over de Dacia ?Roy RS schreef: 31 aug 2019, 22:12 Zorgwekkender dan die vegan onzin hype is dat t hier in n dag 5 pagina’s bij elkaar trekt.
Dat lukt met een auto met max driving fun niet...
Raar wel
Mijn toffe rijdende spaarpot? Zeker, die wordt giga mishandelt door de kids en ziet er met 3000 km al weer uit als de vorige, zero fucks were give
Dochter heeft lange benen en die dorre stoffige camping zorgt voor leuke effecten. Tevens staan de stoelen helemaal naar achteren ivm lange benen. Krijg je bijna standaard bij zo’n bella machina, een lekkere blonde met hele lange benen.Kadett schreef: 01 sep 2019, 08:45 Zijn jullie allebei zo lang of is de ruimte achterin zo krap. Of houden jullie kids er gewoon van een zooi ervan te maken![]()
Nou ja, ik ben iig blij dat we t weer over auto’s hebben...en dat de achterkant van de stoelen afneembaar vinyl is en de deurbekleding gewoon hard plasticJP schreef: 01 sep 2019, 10:14 Als ik die auto zo afgeleefd zie, krijg ik net zo’n rillingen van als rodebietenhummus.
Vraag ik me af, zijn vegetariërs of veganisten soms zó cool dat ze dan ook nooit kippenvel zullen krijgen ?![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast