In your wildest dreams...Rico v Velzen schreef: En er zwerft zelfs een qoute van Rebel op dit forum rond dat ie mijn e46 M3 CS een prachtige auto vind.![]()

Maar op een aantal punten heb je wel gelijk. Ik denk inderdaad dat we vaker over verschillende dingen praten.
Het ontwerp van een auto (buiten en binnen) en hoe een auto rijdt.
Waarvoor je de auto gebruikt? Voor je werk? Prive? Of alleen voor de fun als 2e auto.
Dat Audi kiest voor fwd of quattro doet hem dan ook vaak lijnrecht tegenover een bmw zetten volgens velen.
Daarnaast is het natuurlijk veel makkelijker een auto met een sportief imago te verdedigen dan een auto die met een ander doel is ontworpen dan alleen maar racen en raggen.
Ik vind dat je dan ook gelijkwaardige auto's met elkaar moet vergelijken.
Uiteraard kun je met een A4 niet die pure adrenaline capriolen uithalen die Michel met zijn M3 ons heeft doen laten zien op het filmpje van Malmedy...
Ik zie hem eerder als een luxeuze complete sedan. De nieuwe A4 zal wer gegroeit zijn en meer ruimte aan reizigers en baggage bieden.
De hamvraag is alleen, waar blijven de foto's ?
Achter een maand staat hij in alle uitvoeringen op de IAA in Frankfurt en tot op heden zijn er nog steeds geen foto's te vinden?
Ik vermoed dat ze de A4 in de grot van Bin Laden hebben ontworpen en getest.