Ah ja dat was het probleem toen.Baboulah schreef: 21 aug 2019, 13:33Blok swappen kost hier de wereld niet, nadeel was dat je in kuwait nergens een blok kon vinden, en import was ook een heel gedoebartb schreef: 21 aug 2019, 13:21Die had in nederland ook weer niet de hoofdprijs opgeleverd verwacht ik.
De CSL wint het met de naamsbekendheid. Terwijl je met de cs wel meer bang for buck had.
Moest ook nog wel wat geld achteraan om em weer te fixen toch
als ik zie wat ze nu overal vragen voor een CS, en dan bedenk dat ik hem toen dr tijd voor een appel en een ei kocht, had er denk toch al gauw meer dan dubbele voor gevangen dan dat ie mij gekost had
Vergeet niet, dat de kleuren combi op die auto (estoril blue, met deels blauw leder) was de enige LHD CS gebouwd in estoril blauw...
Bij mij niet zo zeer de waardestijging als investering.MParallel schreef: 21 aug 2019, 15:23 Zo te lezen hebben de meeste geen spijt, omdat ze hun oude auto zo erg missen, nee, omdat de auto nu meer had opgeleverd. Dus het verkopen op zich blijkt geen enkel probleem.
DF anno 2019 = investment buyers.
Dan was hij tijdens faillissement toch alsnog gesneuveld in veilen van de boedel?Dickh. schreef: 21 aug 2019, 19:33 De E34 M5. Had de ijdele hoop dat ik met de opbrengst wellicht een kans had de crisis te overleven. Niet dus en de M5 dus voor niets van de hand gedaan.
Nee, was prive. Het was een zogenaamd schoon faillissement. Geen schulden.Martijn_bmw schreef: 21 aug 2019, 19:40Dan was hij tijdens faillissement toch alsnog gesneuveld in veilen van de boedel?Dickh. schreef: 21 aug 2019, 19:33 De E34 M5. Had de ijdele hoop dat ik met de opbrengst wellicht een kans had de crisis te overleven. Niet dus en de M5 dus voor niets van de hand gedaan.
Wel enorm zuur als je om die reden je auto van de hand moet doen![]()
Maar als je dan nu de kans zou hebben.......zou je hem dan terug willen kopen?Dickh. schreef: 21 aug 2019, 19:33 De E34 M5. Had de ijdele hoop dat ik met de opbrengst wellicht een kans had de crisis te overleven. Niet dus en de M5 dus voor niets van de hand gedaan.
Ah oke, das wel heel netjes!Dickh. schreef: 22 aug 2019, 07:02Nee, was prive. Het was een zogenaamd schoon faillissement. Geen schulden.Martijn_bmw schreef: 21 aug 2019, 19:40Dan was hij tijdens faillissement toch alsnog gesneuveld in veilen van de boedel?Dickh. schreef: 21 aug 2019, 19:33 De E34 M5. Had de ijdele hoop dat ik met de opbrengst wellicht een kans had de crisis te overleven. Niet dus en de M5 dus voor niets van de hand gedaan.
Wel enorm zuur als je om die reden je auto van de hand moet doen![]()
Dit herinner ik me ook nog. Was toch een trackauto, waarvan het interieur nog beschikbaar was of zoiets?Robin schreef: 22 aug 2019, 07:48 Fabian toch?
Maar verrek Rody, jij had die groene M3 GT inderdaad.
Nee, maar dat is omdat ik niet meer vanwege gezondheidsredenen er volledig van zou kunnen genieten. Om die reden zou ik 'm echter nooit weggedaan hebben.Downforce Hans schreef: 22 aug 2019, 07:32Maar als je dan nu de kans zou hebben.......zou je hem dan terug willen kopen?Dickh. schreef: 21 aug 2019, 19:33 De E34 M5. Had de ijdele hoop dat ik met de opbrengst wellicht een kans had de crisis te overleven. Niet dus en de M5 dus voor niets van de hand gedaan.
Richardt. schreef: 20 aug 2019, 19:33 Dan staat er toch bij dat deze geëxporteerd is?
"Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 10HVTS."
Dat is wat ik nu als melding krijg.
hahahaha...je bent me net voor!