Eigenlijk alle auto’s die ik voor een 2e keer kocht omdat de eerste zo goed beviel

Met stip op 1, de A8 2.8 op lpg. Wie het topic wat gevolgd hebben behoeft dat geen uitleg. 4,5k op 8kkm afgeschreven. Wat een debacle...
De 2e E46 320d. Commonrail versie met 150pk met automaat. Gekocht omdat de eerste 320d zo fijn was maar MDV haar fysiek is niet zo best dus een automaat was wenselijk. Uiteindelijk bleek de auto gechipt en dan niet door de beste tuner..... Dus best wat gezeik gehad om het blok weer fatsoenlijk aan de loop te krijgen zonder gekwalm. VVT had vanwege een tuning project nog wat frisse verstuivers liggen en heeft de zaken weer op orde gebracht maar na drie keer stranden in een jaartje of twee om vervolgens onheilspellende uit het vooronder te laten komen die leken op een kantelende zuiger de auto maar ingeruild op de Prius 3.
Mijn 2e VR6: Dit keer een Golf ipv een Corrado, gekocht om ook wat trackdays te doen. Gekocht met best wat kilometers erop van een oude baas die er aantoonbaar 1 op 12 mee reed. Elke tankbeurt was geregistreerd, aankoop nota etc en zelfs verkoop advertentie was nog aanwezig. 10 jaar in bezit geweest, dat was de auto voor mij dacht ik