Beste forumers; waar moet ik rekening mee houden om een hydrolische handrem in te bouwen ? Ik heb remklauwen, hydrolische handrem,maar moet er een terugslagklepje tussen oid. Of gewoon T stuk in bestaande remleiding die naar de achterrem klauwtjes gaat?
Moet wel apk goed keuring zijn.
Hydrolische handrem inbouwen Hoe?
-
- Auto: Alfa romeo giulia alfetta
- Knot
Re: Hydrolische handrem inbouwen Hoe?
Gewoon ertussen zetten. Regelt zichzelf. Let evt wel op 1 of 4 kanaals abs. Mooiste is 1 of geen dan kan je met een enkele cylinder af.
Ik vond een 0.75 willwood te korte slag hebben. Zou een 0.625 nemen om beter te kunnen doseren.
Ik vond een 0.75 willwood te korte slag hebben. Zou een 0.625 nemen om beter te kunnen doseren.
-
- Auto: Alfa romeo giulia alfetta
Ok ik heb een simpel systeem geen abs, enkel 1 leiding naar de achterremmen.bedankt voor de tip
- Knot
De remcylinder regelt het zelf, drukt/trekt remvloeistof door als je aan de handrem trekt en geeft het daarna weer terug aan het reservoir.
Enige waar ik last mee had is als je pedaaldruk geeft en tegelijk aan de handrem trekt dan krijg je een raar vacuum.
Enige waar ik last mee had is als je pedaaldruk geeft en tegelijk aan de handrem trekt dan krijg je een raar vacuum.