Als hij maar het gevoel heeft dat het helpt. "Placeboracing"...

Ha ha ha voor mij niks, maar de schroefkooi is wel makkelijker te monteren als de achterbank er niet meer in zit
Pascal, hoe kan ik de foutmelding van de airbags omzijlen?
Ik heb voorin ook de gewone gordels nog steeds gemonteerd, die laat ik ook zittenPaskal schreef: 14 aug 2019, 08:01 Geen flauw idee aangezien eerlijk gezegd aangezien vorige eigenaar Joost eea om heeft gebouwd. Ik heb voorin naast de 6-punt-gordels overigens ook nog de normale gordels gemonteer.
erwin20vt schreef: 14 aug 2019, 15:51 https://www.rdae.nl/airbag-weerstanden-27-ohm.html
deze komen het meeste voor
Wat zou een optie wezen voor in de regen? (Toyo r888r?)Paskal schreef: 14 aug 2019, 22:33 Heb ze er ook onder liggen zoals je wellicht al gelezen had. Geweldige hoeveelheid grip op droog, maar in de regen is het een drama als ik eea zo hoor van mede-Ringers. Heb er zelf nog niet mee gereden in de regen.
Volgens mij gebruiken ze in de regen de NS-2R van Nankang.Paskal schreef: 15 aug 2019, 09:47 Zoals gezegd heb ik er geen ervaring mee in de regen, maar als ik het zo verneem van de frequente Ringers die ik daar spreek is zo'n beetje alles beter in de regen dan de Nankang AR-1. De BMW Apex-taxi (ook rijdend op de AR-1) gaat zelfs tijdens de dag regelmatig niet voor niks naar hun garage voor een snelle wielwissel zodra het regent.....
In de regen rijden is met mijn Clio overigens sowieso geen doen door het forse negatief camber.
Kadett schreef: 15 aug 2019, 14:54Volgens mij gebruiken ze in de regen de NS-2R van Nankang.Paskal schreef: 15 aug 2019, 09:47 Zoals gezegd heb ik er geen ervaring mee in de regen, maar als ik het zo verneem van de frequente Ringers die ik daar spreek is zo'n beetje alles beter in de regen dan de Nankang AR-1. De BMW Apex-taxi (ook rijdend op de AR-1) gaat zelfs tijdens de dag regelmatig niet voor niks naar hun garage voor een snelle wielwissel zodra het regent.....
In de regen rijden is met mijn Clio overigens sowieso geen doen door het forse negatief camber.
Ik rijd naar het circuit, Ik heb een set extra velgen voor de nangkangs en die gaan achterin de auto en ter plekke schroef ik ze omJP schreef: 15 aug 2019, 19:29 Je rijdt met de Clio naar de Ring of op een trailer zoals Paskal ? In het eerste geval, kijk goed uit, ook op de terugweg kan het flink regenen en ik weer niet wat de duitse StVO en je verzekering vinden van rijden op semislicks.
De duitse autobahn is meer beton dan zoab.