P'sies ! De hele dag maar hier op hun luie reet zitten maar als er ingegrepen moet worden staan ze alweer voor de ijskast

P'sies ! De hele dag maar hier op hun luie reet zitten maar als er ingegrepen moet worden staan ze alweer voor de ijskast
Dat is niet wat er staat, maar toch bedankt dat je mijn punt nog even dubbel onderstreept
Zeker! Of moet ik 1000+ posts hebben om recht van spreken te hebben?Berry1000RR schreef: 12 aug 2019, 09:06viewtopic.php?f=55&t=33239JoeyHamers schreef: 11 aug 2019, 23:15 Ik zie nergens een tegenaanval. Wat ik wel zie zijn heel veel slechte machteloze reacties op scherpe opmerkingen van forumleden die wel iets toevoegen. Als ie een beetje rond had gekeken op dit forum had ie kunnen weten dat dit precies is wat je kan verwachten als je zo post.
En dan ook nog de hoofdprijs vragen voor zo'n afgeragd hok. Lekker in een facebook groep gooien of op marktplaats.nl, maar hier gaat ie geen "liefhebber" of sowieso potentiële koper vinden. Daar is de auto veel te ver voor afgeschreven.
Ervaringsdeskundige?
Gebruikers op dit forum: Rnd en 2 gasten