Wel mooi 4,5 gereden zondag met de Rallye. Ondanks de vele sluitingen was het niet druk op de baan. Dus lekker m'n eigen tempo kunnen rijden. Het was wel verreeekte warm zonder airco

De hobbel voor de bocht die diagonaal over de baan liep is weg. De hobbel in de bocht is er nog wel, maar doordat die eerste hobbel er niet meer is, is de naderingssnelheid van sommigen wat enthousiaster. Ook heb je nu meer figuren die nog even voor de bocht inhalen en dan in de bocht op de hobbel erachter komen dat ze toch wat hard gaan. Op de hobbel in de bocht naar links van het gas af en daar ga je.....veejay schreef: 22 jul 2019, 19:20 Dacht dat swedenkreuz nu die hobbel in de bocht niet meer had? Is er nu een ander soort uitdaging voor in de plaats?
Gelukkig waren er geen files om het circuit op te komen, althans, ik heb ze niet gezien. Verder is 4,5 rondje opzich weinig in 2 dagen, maar de zaterdag zijn we naar het Eifel Rallye Festival geweest in Daun wat ook heel erg tof was!Paskal schreef: 22 jul 2019, 19:49 @Martijn: mooi dat je nog 4,5 lekkere ronde hebt kunnen rijden alhoewel dat wellicht wat weinig is in twee dagen. De baansluitingen zijn echt een crime en respect voor de mensen die zonder jaarkaart iedere keer weer in een rij van soms wel een uur gaan staan om de baan op te komen om vervolgens net voordat ze de baan op kunnen te worden geconfronteerd met een volgende sluiting. Zoiets is niet aan mij besteed.
BedanktRobin schreef: 01 aug 2019, 19:50 Mike, maandagen, dinsdagen, kijk even op www.nuerburgring.de wat daar die datum rijdt qua industriepool. Wij waren er bijv vorig jaar eind maart en die maandagochtend vol met Benzen en Porsche Werks Testwagens. Dus vanaf 17:30 ofzo pas open voor TF.
Ligt er een beetje aan of je zelf wilt rijden of voornamelijk wilt kijken. Ik ben gisteren geweest, toen was ie van 17:15u tot 19:30u open. Heerlijk 7 rondjes kunnen rijden. Om te kijken niet zo leuk, want niet zo druk op de baan en op een McLaren 720s en de gebruikelijke GT3’s na reed er weinig bijzonders op de baan. Als je wilt kijken kun je dus beter in het weekend gaan.Mike R32 schreef: 01 aug 2019, 19:31 Wat is een leuke dag om met vrouw en kinderen naar de Ring te gaan deze vakantie?
Gisteren was het uitstekend te doen. Echt niet te druk en er werd netjes gereden.Robin schreef: 02 aug 2019, 13:31 Inderdaad, weekend vaak (stervens) druk, nu in vakantie denk ik ook dagelijks redelijk druk(?)
De kosten van Apex M3 en McLaren waren in een youtube filmpje uitgelegd. Uiteindelijk rond de 40 euro winst per rondje de rest onderhoud, slijtage, benzine, verzekeringen afschrijving etc.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten