Ja das lekker in de winter, leuk als je 20 bent

Ja das lekker in de winter, leuk als je 20 bent
Dat zou Luco z'n derde al worden dan
Gefeliciteerd!RJL86 schreef: 26 aug 2019, 19:39 Heb een compleet andere carrière wending.
Ben sinds vandaag begonnen bij onze ICT afdeling. Eerst op projectbasis en waarschijnlijk voor het einde van het jaar voor vast.
Ik zat compleet vast op de afdeling waar ik nu werk, totaal geen ontwikkelingsmogelijkheden. En die kansen krijg ik bij ICT wel. Erg blij mee.
Ik moest een aantal termen Googlen, maar duidelijk nu.JP schreef: 26 aug 2019, 21:27 Ook dat, ik pas me aan
Ik doe nu warehousing inbound. Een fabriek produceert product en wij (uitbesteed) rijden dit weg en doen op -en overslag in een vol-continuedienst. Dit met RoRo-trekker (Terberg) en speciale opleggers. Eigenlijk heel simpel werk, maar ja de werktijden en de toeslagen zijn leuker dan in mijn vorige werk.
Daarnaast hou ik me inmiddels ook hier bezig met het onderhoud van al het rollend materieel, nadat er 13 jaar niet naar uit is gekeken
Terug op een "echte" vrachtwagen rijden, trekt ook nog wel, maar wil geen overnachtingen meer maken.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot], ron36 en 2 gasten