Hans stelt zich eindelijk eens voor.
- desert#751
Hans stelt zich eindelijk eens voor.
Het is al meer dan een week geleden dat ik meedeed met het DF vrij rijden op Zandvoort en heb me nog altijd niet netjes voorgesteld, daarom bij deze.
Naam Hans, woonachtend in Gorinchem, nickname ´desert#751` wat staat voor mijn achternaam vertaald in het Engels en het nummer van mijn auto. Mijn auto, voor dagelijks gebruik én heel veel driving fun, is een Opel Speedster 2.2, kleur oranje in combinatie met antraciet velgen. Hier, hier en hier kan je een aantal foto's zien.
Auto's uit het verleden zijn oa.:
- Alfasud sprint 1.5,
- Porsche 924,
- Pininfarina (Fiat) spider 124,
- Alfa 145 1.7-16V,
- Alfa 156 2.5V6.
Hoewel ik verre van een getalenteerd rijder ben, ben altijd in voor georganiseerd circuit rijden (dus niet het kamikaze circus van vrijrijden.nl) of een dagje Nordschleife.
Groetjes en misschien tot ziens,
Hans
Naam Hans, woonachtend in Gorinchem, nickname ´desert#751` wat staat voor mijn achternaam vertaald in het Engels en het nummer van mijn auto. Mijn auto, voor dagelijks gebruik én heel veel driving fun, is een Opel Speedster 2.2, kleur oranje in combinatie met antraciet velgen. Hier, hier en hier kan je een aantal foto's zien.
Auto's uit het verleden zijn oa.:
- Alfasud sprint 1.5,
- Porsche 924,
- Pininfarina (Fiat) spider 124,
- Alfa 145 1.7-16V,
- Alfa 156 2.5V6.
Hoewel ik verre van een getalenteerd rijder ben, ben altijd in voor georganiseerd circuit rijden (dus niet het kamikaze circus van vrijrijden.nl) of een dagje Nordschleife.
Groetjes en misschien tot ziens,
Hans
- GTRene
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon