Flitspalen in BMW navigatie systeem?
- Jelmer850i
Flitspalen in BMW navigatie systeem?
Is het mogelijk om alle flitspalen in het BMW navigatiesysteem te plaatsen? Er zijn vele mogelijkheden in, ongelukken etc. zitten er allemaal in, maar waarom flitspalen niet..
Controles staan er wel weer in.. echter weet ik nog niet precies wat ze daarmee bedoelen..
Controles staan er wel weer in.. echter weet ik nog niet precies wat ze daarmee bedoelen..
- GTRene
in theorie zou je zeggen dat er een mogelijkheid zou kunnen zijn om het ook op die manier te laten werken? maarja van die ingebouwde standaard systemen heb ik weinig verstand, maar als je kunt laden op de 1 of andere manier net als toevoegen van POI dan zou het in theorie mogelijk moeten zijn..misschien ff google'n?
- Jelmer850i
- Pescatore
- GTRene
damn...dacht al via MIO zeiden ze al, duitsland kun je niet meer krijgen met flitspalen...en zag al op een routeplanner van michellin de route naar de Ring staanze onderweg ook veel te controleren bij de wegwerkzaamheden waar je 50 of 70 mag...scary...dus ogen goed de kost geven pfffPescatore schreef:Gegevens van flitspalen in Duitsland is naar mijn weten verboden. Dat is dan ook de reden dat een groot aantal vakantiegangers hun tomtom afgepakt zagen worden bij een grenscontrole.
Wat een leuke situatie moet het opleveren wanneer je 'toevallig' niet deze gegevens op je tomtom hebt staan..
- Jelmer850i
- GTRene
ja, maar wel de omgekeerde wereld daar...
Je mag daar nog hard gassen op sommige delen van de snelweg ..hier niet.
Je mag hier een navigatie systeem hebben met alle flitspalen enz erin...maar in duitsland nu niet meer.
Je hoeft daar geen BPM te betalen...maar hier wel.
Ik weet het allemaal niet meer...hoe krijgen ze iemand gek

Je mag daar nog hard gassen op sommige delen van de snelweg ..hier niet.
Je mag hier een navigatie systeem hebben met alle flitspalen enz erin...maar in duitsland nu niet meer.
Je hoeft daar geen BPM te betalen...maar hier wel.
Ik weet het allemaal niet meer...hoe krijgen ze iemand gek

-
Re: Flitspalen in BMW navigatie systeem?
Kwestie van een file of zo vervangen op de originele navigatie DVD.Jelmer850i schreef:Is het mogelijk om alle flitspalen in het BMW navigatiesysteem te plaatsen? Er zijn vele mogelijkheden in, ongelukken etc. zitten er allemaal in, maar waarom flitspalen niet..
Meer details:
http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... t=dvd+file
-
-
Ik heb welleens een torrent gedownload, gebrand en werkt prima.Ik weet niet in hoeverre jullie bekend zijn met het downloaden via nieuwsgroepen maar daar staat alles op wat je maar wil hebben.
De laatste high en prof. versie's van BMW incl flitspalen haal je er zo af.
Had ik geprobeerd, wat een ellende was dat.Kwestie van een file of zo vervangen op de originele navigatie DVD.
Meer details:
http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... hlight=dvd+ file
Ten eerste moet je programmas/tools gaan zoeken op internet, meeste zijn trial versions, dus eenmaal geinstalleerd dan mag je wel snel aan de bmwnavfiles gaan sleutelen. Stap voor stap volgen lijkt makkelijk, maar kom je dan achter dat als je net een versie later heb dat alles gelijk anders uitziet.
Na 2 uur zitten klooien heb ik eindelijk de bestanden gebrand. En uiteraard, werkt voor geen meter, nav pakt de dvd niet eens

Dus heb ik maar opgegeven, mailtje naar poster van de tutorial heeft geen reactie gehad.
- Jelmer850i
- Jelmer850i
- Joop
Duitsland overigens ook.wooter schreef:Laatste wat ik hoorde was dat het in *Zwitserland* verboden was navi te hebben met flitserdata in.
Dit is het geval wanneer de flitspalen als POI's zijn ingevoerd.
Weet overigens niet of er echt op gecontroleerd wordt. Paar weken terug nog richting Zwitserland geweest en daar niet eens op paspoort gecontroleerd, mog zo doorrijden met m'n mobiele NAVI tegen de voorruit.
- Jelmer850i
- Bert ///M3
- Jelmer850i
- Tom van H.
Ben ook nog op zoek naar nieuwe navigatiesoftware voor m'n e46 uit 2003 (navi professional). Ik had vandaag van bittorrent nieuwe bmw-navi 2007 gedownload en op dvd gezet, maar dat leest ie dus niet. Misschien alleen geschikt voor nieuwere systemen??
Probleem is vooral dat ik nu oude kaarten erop heb (uit 2004, kent o.a. de nieuwe a50 tussen Oss en Eindhoven nog niet), bovendien schijnt op dit systeem ook 3d-weergave mogelijk te zijn met de nieuwere software (heb ik nu dus niet). Flitspalen erbij zou natuurlijk helemaal mooi zijn! Tips anyone?
Probleem is vooral dat ik nu oude kaarten erop heb (uit 2004, kent o.a. de nieuwe a50 tussen Oss en Eindhoven nog niet), bovendien schijnt op dit systeem ook 3d-weergave mogelijk te zijn met de nieuwere software (heb ik nu dus niet). Flitspalen erbij zou natuurlijk helemaal mooi zijn! Tips anyone?
- Sander S.
Waarom rij je niet gewoon ff langs de dealer voor de nieuwste versie. Kost een paar duiten maar dan heb je ook geen gezeik ?Tom van Hezewijk schreef:Ben ook nog op zoek naar nieuwe navigatiesoftware voor m'n e46 uit 2003 (navi professional). Ik had vandaag van bittorrent nieuwe bmw-navi 2007 gedownload en op dvd gezet, maar dat leest ie dus niet. Misschien alleen geschikt voor nieuwere systemen??
- Tom van H.
Is ook een optie (wat kost dat trouwens?), maar dan heb ik sowiso geen flitspalen. Vind het bovendien onzin om elk jaar opnieuw te gaan betalen voor nieuwe kaarten.Sander Spoolder schreef:Waarom rij je niet gewoon ff langs de dealer voor de nieuwste versie. Kost een paar duiten maar dan heb je ook geen gezeik ?Tom van Hezewijk schreef:Ben ook nog op zoek naar nieuwe navigatiesoftware voor m'n e46 uit 2003 (navi professional). Ik had vandaag van bittorrent nieuwe bmw-navi 2007 gedownload en op dvd gezet, maar dat leest ie dus niet. Misschien alleen geschikt voor nieuwere systemen??
- Tom van H.