Bij inruil zeuren ze om dezelfde dingen, dus jaArthur schreef: 27 jul 2019, 22:38 Dat begrijp ik. Maar we hebben allemaal wel wat te 'zeuren' bij een occasion. Of het nu de flippers zijn of de bruine bekleding is, het is nooit (helemaal) goed.

Bij inruil zeuren ze om dezelfde dingen, dus jaArthur schreef: 27 jul 2019, 22:38 Dat begrijp ik. Maar we hebben allemaal wel wat te 'zeuren' bij een occasion. Of het nu de flippers zijn of de bruine bekleding is, het is nooit (helemaal) goed.
Wat is hier voor een prutser bezig geweest, waarschijnlijk om de uitval te vinden? Je maakt mij niet wijs dat de verstuivers (lekken weleens waardoor de motor stilvalt i.v.m. brandstofdrukverlies) en de ecu tegelijk kapot gaan. Helaas komt door dit soort van storing zoeken ook de absurde bedragen hiervoor naar boven.Rogerb schreef: 24 jul 2019, 12:45
Wanneer het niet kapot is dan rijd het goed...maar wat je voorbij ziet komen aan koppelingen,electronica of hele bakken die kapot gaan pff![]()
Had hier een tijd geleden nog een A7 TDi Bitturbo, hield er ineens mee op met 140 op de snelweg mee op. 6x verstuiver,motorcomputer en nog wat klein grut en gewoon 8 K! verder, dan rijd je een Audi A7 van 4 jaar oud met 120k op de teller..
Overigens ook een klant met de 3.0 tfsi in een A6 met een liter op 800km olieverbruik, gaat nu voor revisie![]()
Denk eerder een hartaanval als je er 140 euro ingooit en je nog net 500km ver komt ermeeWimo schreef: 28 jul 2019, 12:16 Wat kost zo'n ding in diesel vorm aan wegenbelasting? Denk dat je een hartaanval krijgt...
Dit is al de N63TÜ, de verbeterde versie. De non TÜ met 408 pk inderdaad laten staan.Kadett schreef: 28 jul 2019, 12:15 N63 blok van BMW zou ik wegblijven tot 2015. Veel gedoe mee vooral door de 'Hot V' opstelling. Lekkende injectoren.. vastgekoekte olieleidingen van de turbo's en koelleiding problemen. Na laatste revisie 2015 moet dit alle binnen de perken zijn. In Amerika een class action geweest van allerlei 50i eigenaren.
Dit dus, 450pk is de juiste versie.Zed240 schreef: 28 jul 2019, 13:46Dit is al de N63TÜ, de verbeterde versie. De non TÜ met 408 pk inderdaad laten staan.Kadett schreef: 28 jul 2019, 12:15 N63 blok van BMW zou ik wegblijven tot 2015. Veel gedoe mee vooral door de 'Hot V' opstelling. Lekkende injectoren.. vastgekoekte olieleidingen van de turbo's en koelleiding problemen. Na laatste revisie 2015 moet dit alle binnen de perken zijn. In Amerika een class action geweest van allerlei 50i eigenaren.
De auto's worden steeds dikker trouwens DVH.![]()
Was een 550d.. was het totaal trouwens geen 24k oid?Kadett schreef: 28 jul 2019, 18:35 Dik ding... alleen onderlaatst.. geloof op Tweakers forum gelezen van iemand met een 50d motor met motorproblemen. Kwam neer op 18k reparatie. Weet alleen niet of het een X5 of 550d was.
Het is allemaal leuk maar of je betaald de afschrijving... of je betaald de reparaties. En als ik die bedragen dan zie... oef.
Oh ja... waarom zijn alle dikke aangeklede BMW's zwart. Of ik nu naar een 6 cilinder X5 of 5 serie kijk. Echt 80% is gewoon zwart![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot], Thomas H en 8 gasten