Turbo v.s. GT3
- Mathieu
-
- GTRene
Mooi duidelijk verhaal zeg, alle plussen en minnen op een rijtje klare taal, de GT3 trekt me meer, maarja wel telkens scheuren om de fun factor te beleven...
De Turbo, tja gewoon een goede wagen en zie het verschil bij de tussensprint vergeleken met de GT3
moeilijk als je mocht kiezen, maar toch trekt de GT3 meer maar zou de Turbo verstandiger zijn 
De Turbo, tja gewoon een goede wagen en zie het verschil bij de tussensprint vergeleken met de GT3

-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- SteV6
Wat mij opvalt in het item van Auto, Motor und Sport is de tabel op 3.20 in het filmpje. Daar geven ze een 80-120 op van 6.7 sec
voor de GT3.
Mijn Leon weet al 4.3 sec op de PerformanceBox te toveren voor dezelfde oefening ...
En voor mij graag de GT3 (als je zoveel geld aan een auto kan uitgeven heb je waarschijnlijk ook nog geld over voor een heerlijke reiswagen).
SteV6

Mijn Leon weet al 4.3 sec op de PerformanceBox te toveren voor dezelfde oefening ...
En voor mij graag de GT3 (als je zoveel geld aan een auto kan uitgeven heb je waarschijnlijk ook nog geld over voor een heerlijke reiswagen).
SteV6
- Bert ///M3
Ligt aan je versnelling he.
Als je het op zijn autoweeks in zijn 5 doet ja dan duurt het even met een toerenmotor, vooral met een gearset die tot over de 300 km/u gaat. Schakel je ff terug naar 3 dan wil het wel.
Zeiden de seat-online boys ook altijd, onze leons zijn sneller op de tussensprint als een 911. Ja tot die even terugschakeld
Als je het op zijn autoweeks in zijn 5 doet ja dan duurt het even met een toerenmotor, vooral met een gearset die tot over de 300 km/u gaat. Schakel je ff terug naar 3 dan wil het wel.
Zeiden de seat-online boys ook altijd, onze leons zijn sneller op de tussensprint als een 911. Ja tot die even terugschakeld

-
- SteV6
Ho, ho, Bert. Die stelling ga ik ook zeker niet aan. Schaar mij dus niet onder de 20VT-boys. Als een 911 in de 6 blijft hangen tijdens een 100-200 dan kan ik net bijblijven als ik door alle versnellingen roer. Doet de bestuurder van de 911 hetzelfde dan is het gat in meters zeer groot. Bij die snelheden poets je 100pk meer of minder niet weg.Bert ///M3 schreef:Zeiden de seat-online boys ook altijd, onze leons zijn sneller op de tussensprint als een 911. Ja tot die even terugschakeld
Het sprintjestopic daar op SO is overigens regelmatig goed voor een meewarige glimlach of het schudden van je hoofd ...
Wat ik wilde aangeven is dat ik denk dat ze naar mijn mening een typefout hebben gemaakt. De GT3 zou 6.7 sec nodig hebben en de Turbo 3.7 sec. Dat is wat mij onwaarschijnlijk lijkt, gezien de waarde die ik aan mijn Leon kan ontlokken. De Speedster is ten opzichte van de Leon trouwens nagenoeg even snel/traag met een tijd van 4.1 sec.
SteV6
Edit:
Dit staatje vond ik nog terug. Vergelijking van wat cijfers met o.a. een GT3 van het vorige model uit de AutoVisie en een tot 390pk aangepakte Speedster Turbo.
[img:480:203]http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/file ... t_jans.jpg[/img]