Robin schreef: 25 jul 2019, 08:10 Je hoort ook aan de borreltafel wel eens 'Er zijn vandaagdedag geen slechte auto's meer' of iets in die richting.
Dan bestel ik voor degene die die uitspraak deed altijd even een Oranjeboom of 'n Bavaria.

Robin schreef: 25 jul 2019, 08:10 Je hoort ook aan de borreltafel wel eens 'Er zijn vandaagdedag geen slechte auto's meer' of iets in die richting.
Dan bestel ik voor degene die die uitspraak deed altijd even een Oranjeboom of 'n Bavaria.
Wat dat betreft had ik beter naar mijn pa moeten kijken. Heeft de laatste 30 jaar alleen Honda gereden en ik geloof niet dat ie er ooit iets ernstigs mee gehad heft behalve normaal onderhoud.Mike R32 schreef: 25 jul 2019, 09:13 Mijn vader rijdt al meer dan 40 jaar Japanse merken en heeft volgens mij nooit problemen gehad.
Martijn M schreef: 25 jul 2019, 09:45 Alle auto's zijn gewoon kut. Vooral Peugeots en Renaults! Daarom heb ik die ook maar genomen, kan ik het zelf ondervinden.
Hier nog een stem vóór, allemaal aan de TonkatoyotaDownforce Hans schreef: 24 jul 2019, 20:52 Mijn Tonkatoyota is geweldig.........heb hem al 3,5 jaar en nog niks kapot gegaan......![]()
Dus allen aan de Toyota ?Downforce Hans schreef: 24 jul 2019, 20:52 Mijn Tonkatoyota is geweldig.........heb hem al 3,5 jaar en nog niks kapot gegaan......![]()
Dat moet je koesteren die herinnering
Moet wel zeggen dat het de eerste keer is in 8 jaar tijd dat hij me heeft laten staan. En het was mijn eigen schuld, versnellingsbak die droog loopt vindt geen enkele auto leuk.
Ik bedoelde meer dat er een alfa bestaat die 1500 km probleemloos rijdt...dat is dadelijk slechts eenh herinneringJoël D. schreef: 25 jul 2019, 14:04Moet wel zeggen dat het de eerste keer is in 8 jaar tijd dat hij me heeft laten staan. En het was mijn eigen schuld, versnellingsbak die droog loopt vindt geen enkele auto leuk.![]()
Heat stroke........
En ik maar denken dat je de Alpina in gaat brengenErikS schreef: 26 jul 2019, 07:47 Prima topic voor mij.
De E39 past hier ook in!
Najaa, niet helemaal. Blokkie is echter helemaal top.
Aan het 'blokkie' is toch ook al het eea gedaan?ErikS schreef: 26 jul 2019, 07:47 Prima topic voor mij.
De E39 past hier ook in!
Najaa, niet helemaal. Blokkie is echter helemaal top.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 21 gasten