Altijd.Wouter81 schreef: 13 jul 2019, 18:20 Dwazen bij BMW wat mij betreft. Al je USP’s bij het grof vuil zetten en je prijzen vervolgens flink opschroeven.
Liever een Golf of een Focus dan deze nieuwe Einser.
Dit gaat nergens over inderdaad.
Altijd.Wouter81 schreef: 13 jul 2019, 18:20 Dwazen bij BMW wat mij betreft. Al je USP’s bij het grof vuil zetten en je prijzen vervolgens flink opschroeven.
Liever een Golf of een Focus dan deze nieuwe Einser.
Liep pas ook even bij de BMW showroom binnen.romo schreef: 14 jul 2019, 10:28 BMW has lost it IMHO
Ik moet zeggen behoudens een M is het daar wel klaar.
Omdat ZF geen bakken maakt voor motoren in de dwarsrichingKarel schreef: 17 jul 2019, 20:12 Waarom zouden ze afstappen van de ZF topbakken??
Weeral besparing om meer poen te pakken?
Het is niet alleen BPM. Je maakt een technisch simpelere auto met dezelfde CO2 uitstoot (zelfs iets gunstiger volgens mij) maar je maakt hem wel duurder. Dat stinkt. O ja en in de uitrusting zie je dit ook niet terug.Andre schreef: 18 jul 2019, 01:00 JP das ook mede door de graai cultuur van Den Haag.
Haal de BPM eraf dan doet het minder pijn. Haal de 21 procent BTW eraf en het is bijna gratis:)
Leasemarkt zorgt nog voor nieuw verkopen. De particuliere markt koopt bijna helemaal geen nieuwe auto meer!
Ik koop nog maar wat Tesla aandelen.Kadett schreef: 13 jul 2019, 15:50 Onderstel/platform (UKL) is relatief oud..motoren waren al ontwikkeld. En nog is de 118i een paar 1000 duurder dan de oude in de F20. Dus tenzij de automaat een stuk duurder om te maken is en/of dorstiger is het gewoon een cash grab.
+1 hoezo graaien... als de markt het betaald is het het blijkbaar waard tochallen schreef: 18 jul 2019, 08:20 Stelletje gefrustreerde mannetjes. Nu zijn zelfs fabrikanten graaiers. We hebben het niet over een stichting of wel? Iets met vraag en aanbod, aandeelhouders, etc., etc...
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Thomas H en 16 gasten