https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... an-plus-6/

Overigens hoop ik oprecht dat Morgan nooit zo’n smakeloos polyester wiesmanontwerp neerzet.tomgtr schreef: 05 mar 2019, 16:46 Heel gaaf maar even serieus, nou klink ik misschien een beetje als Allen of Mike maar als ik die automaatknop zie gaat bij mij even het licht uit hoor. Dan liever die ARP4 met handbak die nu bij Louwman staat.
Waren je kaarsjes niet nat?allen schreef: 05 mar 2019, 20:01 Led is inderdaad niet m’n ding alhoewel ik het begrijp. Op de Caterhams zitten ze tegenwoordig veel en de laatste Defenders hadden het vaak ook. Ik vind het geen porem, maar zij zien wat in het donker. Ik ben net met Lewinsky thuisgekomen met twee waardeloze kaarsjes in de koplampen. Zo lijkt het in ieder geval...
Haha! Een Wiesmann kon me ook wel bekoren ja! Ik snap gewoon de functie van dat hout niet zo. Het lijkt me zwaar, niet heel sterk in vergelijking tot modernere materialen, dus ja, wat voegt het dan nog toe, want je ziet het verder niet.allen schreef: 05 mar 2019, 23:06 Voor mensen als jij hebben, eh hadden ze dus die lelijke Wiesman.![]()
De hele manier waarop een Morgan gebouwd is en de gebruikte materialen maakt het voor mij de ultieme wagen. Doe mij dan overigens ook gelijk een 4/4 Sport met zwarte spaakwielen. Voor m’n gevoel zijn die wagens het leukste als je met een relatief klein blok en smalle banden over de bergpassen knalt.
Natuurlijk kan jij dat!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten